اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آیت الله علم الهدی: پرداخت بیمه بیکاری به کارگران حق قانونی و شرعی آنان است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کارگران یک سوم حقوقشان را ماهانه به تامین اجتماعی پرداخت کرده اند تا در موقع بیکاری به آنها کمک شود، بنابراین پرداخت بیمه بیکاری به کارگران حق قانونی و شرعی آنان است.

آیت الله علم الهدی: پرداخت بیمه بیکاری به کارگران حق قانونی و شرعی آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید احمد علم الهدی امروز در سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی طرح کریم اهل بیت(ع) این حرکت های جمعی و مردمی را واقعیت اسلام و مدیریت اسلامی خواند و بیان کرد: کمک مردم در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و آمیختگی جریان های مردمی با اخلاص و عشق با نهادهای انقلابی ارزشمند است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: آنچه مهم است این که مردم ما در این رزمایش پا به پای نهادهای انقلابی آمده اند و در هر مسجد و محلی کمک مردم پررنگ است.

وی گفت: کمک مردم در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و آمیختگی جریان‌های مردمی با نهادهای انقلابی ارزشمند و ذی‌قیمت است.

آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: مشکلاتی که کرونا برای معیشت و کسب و کار مردم ایجاد کرد با تمام شدن کرونا از بین نمی رود و مطمئناً مشکلات معیشتی ادامه خواهد داشت؛ هم اکنون در مشهد ۳۷ هزار نفر در هتل ها، رستوران ها و دیگر مراکز به واسطه شیوع کرونا بیکار شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه سخنان خود به وضعیت کارگران اشاره و اظهار کرد: کارگران یک سوم حقوقشان را ماهانه به تامین اجتماعی پرداخت کرده اند تا در موقع بیکاری و رنج حوادث به عنوان بیمه بیکاری به آنها کمک شود؛ از مسؤولان مربوطه تقاضا داریم تا در خصوص تامین مالی برای پرداخت بیمه بیکاری به کارگرانی که از نظر قانونی و شرعی حق دارند، تلاش کنند.

وی افزود: این قشر معامله شرعی با تامین اجتماعی کرده‌اند و هم از نظر قانونی و هم شرعی دریافت بیمه بیکاری حق مسلم آنهاست.

انتهای پیام/ 70071/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول