اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اخلاص و توکل بزرگترین شاخصه شهیدسلگی بود

استاندار همدان اخلاص و توکل به خدا را یکی از شاخصه‌های مهم شهیدسلگی دانست و گفت: مصمم هستیم با عادی شدن اوضاع مراسمی ملی برای گرامیداشت ایثارگری‌های شهیدسلگی در سطح شهرستان برگزار کنیم.

اخلاص و توکل بزرگترین شاخصه شهیدسلگی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سید سعید شاهرخی عصر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت سردار حاج میرزا محمد سلگی در باغ بهشت نهاوند اظهار کرد: تمام اعمال و رفتار آن شهید با اعتقاد و صرفا برای خدا بود که هیچ تغییری در این رفتار او طی سالیان متمادی دیده نشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از زندگی و توکل و اخلاص شهید سلگی درس بگیریم گفت: ایشان هیچ گاه ضعف به خودش راه نمی‌داد و سرانجام پس از سالها تحمل رنج و مشکلات به شهادت رسید.

استاندار همدان اضافه کرد: این شهید بزرگوار لحظه لحظه عمرش مفید و تاثیرگذار بود بنابراین باید مراسم باشکوهی در بدرقه‌اش برگزار می‌شد اما شهادت او مصادف شد با ایام کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که این مساله نشان از مظلومیتش داشت.

وی گفت: البته ما یقین داریم که ملائک از او استقبال کرده‌اند اما انشاءالله مصمم هستیم با عادی شدن اوضاع مراسمی ملی برای گرامیداشت ایثارگری‌های ایشان در سطح شهرستان برگزار کنیم.

شاهرخی اظهار کرد: البته برگزاری مراسم چهلم شهادت این شهید والامقام که با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی انجام گرفت نشاندهنده قدردانی مردم به شهدا و به ویژه حاج میرزا سلگی است.

وی ساخت نماد ویژه شهدا در گلزار شهدای نهاوند را امری مهم برای معرفی اهداف شهدا عنوان کرد و افزود: لازم است با پیگیری اداره کل حفظ ارزش‌های دفاع مقدس یادمانی در گلزار شهدای نهاوند ساخته شود تا آیندگان بدانند چه خون‌ها داده شده و چه ایثارگری‌هایی برای حفظ کشور و نظام شده است.

استاندار همدان با تجلیل از ایثارگری‌های مردم نهاوند در دوران دفاع مقدس و دفاع آنها از انقلاب گفت: نام نهاوند در کشور به واسطه وجود شهدایی مانند گروه ابوذر و دوران دفاع مقدس پرآوازه است و نگاهم به این شهر نگاه خدمتگزاری به مردم آن است،

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول