اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

برنامه ریزی سامبو برای موفقیت در ایندورگیمز/ تدارک برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهان

رئیس انجمن سامبو از برنامه های این انجمن برای حضور پرقدرت در بازیهای ایندورگیمز آسیا خبر داد.

برنامه ریزی سامبو برای موفقیت در ایندورگیمز/ تدارک برای مسابقات قهرمانی آسیا و جهان

عباس علی اکبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برنامه های انجمن سامبو برای حضور در رقابت های ایندورگیمز سال 2021 عنوان کرد: خوشبختانه سامبو یکی از رشته های با پتانسیل رزمی در کشورمان است به همین دلیل می توانیم با امیدواری در مورد آینده این رشته صحبت کنیم. البته با توجه به برگزاری بازی های داخل سالن در سال آینده میلادی مهم ترین برنامه ما حضور موفق و قدرتمند در این میدان است.

وی با اشاره به برنامه های این انجمن ادامه داد: بعد از پایان موضوع کرونا و صدور مجوز برای آغاز برنامه های ورزشی بلافاصله رقابت های انتخابی را برگزار می کنیم تا زمان را برای برپایی اردوها از دست ندهیم. در دوره قبلی این پیکارها 3 مدال را بدست آوردیم و به امید خدا قصد داریم در این دوره تعداد مدال ها را افزایش دهیم. البته پیش از برگزاری این مسابقات رقابت های قهرمانی آسیا و جهانی را نیز پیش رو داریم که می تواند تدارک خوبی برای ایندورگیمز باشد.

رئیس انجمن سامبو حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان از دیگر برنامه های این انجمن در سال جاری برشمرد و عنوان کرد: ابتدا قرار بود مسابقات قهرمانی آسیا خرداد ماه در اندونزی برگزار شود ولی با توجه به بحث کرونا ظاهرا قرار است شهریور ماه به انجام برسد. تاریخ برگزاری رقابت های جهانی نیز آبان ماه اعلام شده و امیدواریم با ریشه کن شدن این ویروس شاهد برگزاری این پیکارها در زمان اعلام شده باشیم. با توجه به نزدیکی این دو رویداد زمان زیادی در اختیار نداریم و به همین دلیل سعی می کنیم حتی یک روز را نیز بعد از صدور مجوز شروع فعالیت های ورزشی از دست ندهیم.

 

علی اکبری درباره برنامه های داخلی این انجمن اظهار داشت: البته با راه اندازی چالش تمرین در خانه که اتفاقا در رشته ما با استقبال خوبی برگزار شد، ورزشکاران ما لااقل با پیگیری تمرینات انفرادی سعی در حفظ آمادگی جسمانی خود داشته اند و در این مدت نیز از تمرینات دور نبودند. به هر صورت این وضعیت باعث شده تمام ورزشکاران جهان با مشکل روبرو بشوند و نتوانند همچون گذشته تمرینات را پیگیری کنند. در کنار بحث تیم های ملی در مورد برنامه های داخلی نیز برگزاری دوره های داوری و مربیگری در استان های مختلف نیز در دستور کار قرار دارد و این برنامه ها نیز عملی خواهد شد.

رئیس انجمن سامبو با اشاره به برنامه های انجمن برای توسعه این رشته در ایران تاکید کرد: استان های کشور را به مناطق مختلف دسته بندی کردیم تا بتوانیم مسابقات را در سطح مناطق برگزار کنیم. هدف از برگزاری مسابقات منطقه‌ای به دست آوردن قابلیت های موجود در استان‌های محروم و مرزی و حضور افراد حاشیه نشین در مسابقات سامبو است. با برگزاری این مسابقات ما نسبت به شناسایی، کشف، جذب، رشد، توسعه و پرورش این استعدادها اقدام  و بعد از اینکه استعدادهای مختلف پرورش یافتن از همین افراد برخی به تیم‌های ملی راه پیدا می کنند.

اکبری همچنین با اشاره به نقش پررنگ فدراسیون انجمن های رزمی گفت: خوشبختانه با حضور بهتری در راس فدراسیون امروز شاهد اتفاقات خوب در تصمصمیم گیری ها هستیم و همین امر باعث دلگرمی اهالی این فدراسیون شده است. تشکیل ستاد ایندورگیمز یکی از اقداماتی است که رئیس فدراسیون به همراه همکارانش طراحی کرده و قطعا در روند آماده سازی تیم های اعزامی کمک بزرگی محسوب می شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول