اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیست بازیکنان را به باشگاه داده‌ام/ با معنوی‌نژاد فقط حرف زده‌ایم

سرمربی تیم والیبال سپاهان با اشاره به راه‌اندازی آکادمی والیبال سپاهان گفت: لیست بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه ارائه کردم، برای هر پست 3 گزینه داریم که سعی می‌کنیم گزینه اول در هر پست را داشته باشیم.

لیست بازیکنان را به باشگاه داده‌ام/ با معنوی‌نژاد فقط حرف زده‌ایم

رحمان محمدی‌راد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در مورد جلسه اخیر با هیأت مدیره باشگاه سپاهان اظهار داشت: جلسه‌ای را با حضور برخی بازیکنان که امکان حضور داشتند با هیأت مدیره باشگاه سپاهان داشتیم که بسیار خوب بود.

سرمربی تیم والیبال سپاهان افزود: اعضای هیأت مدیره رضایت خود از عملکرد تیم والیبال سپاهان را اعلام کردند؛ سپس به صورت اختصاصی جلسه‌ای با اعضای هیأت مدیره داشتم و در خصوص برنامه‌های تیم والیبال سپاهان برای فصل آینده صحبت کردیم.

وی با اشاره به این‌که لیست بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه ارائه کردم، گفت: برای هر پست 3 گزینه داریم که سعی می‌کنیم با توجه به شرایط و بودجه باشگاه گزینه اول در هر پست را داشته باشیم.

محمدی‌راد تصریح کرد: فکر می‌کنم حدود 70 تا 80 درصد از بازیکنان فصل گذشته حفظ شوند و فقط 4 یا 5 بازیکن جدید در برخی پست‌ها به تیم اضافه شوند، امیدوار هستیم بتوانیم در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در مورد جدایی پاسور این تیم بیان داشت: محمدطاهر وادی از بازیکنان بسیار خوب است که در فصل گذشته خیلی به تیم کمک کرد، خیلی دوستانه و دوطرفه همکاری را به پایان رساندیم؛ خوشحالم که به شهرداری ارومیه پیوسته است و امیدوارم همیشه موفق باشد.

وی در مورد این‌که گفته می‌شود محمدجواد معنوی‌نژاد قرار است سپاهانی شود، گفت: معنوی‌نژاد از بازیکنان بسیار خوب و بااخلاق اصفهانی است، صحبت‌هایی را با وی برای فصل آینده انجام داده‌ایم و خوشحال می‌شوم برای تیم زادگاه خودش بازی کند.

محمدی‌راد ادامه داد: معنوی‌نژاد خیلی دوست دارد در خارج از ایران و تیم‌های اروپایی بازی کند و اگر این اتفاق رخ دهد خیلی خوشحال می‌شوم، باید بر اساس بودجه‌ای که داریم بازیکن جذب کنیم، باید همه جوانب را بسنجیم و در نهایت 2 طرف به یک نظر درست برسیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با بیان این‌که والیبال اصفهان چند سال بود که در لیگ برتر تیم نداشت، گفت: در فصل جدید به دنبال راه‌اندازی آکادمی والیبال سپاهان هستیم تا بازیکنان نوجوان و جوانان خوبی پرورش دهیم.

وی تصریح کرد: بعد از محمدجواد معنوی‌نژاد، اصفهان بازیکنی در سطح ملی نداشته است و امیدواریم بتوانیم در آکادمی سپاهان بازیکنان خوبی پرورش دهیم و والیبال اصفهان را به سطح خوبی برسانیم.

محمدی‌راد در واکنش به این‌که از گزینه‌های هدایت تیم ملی است، گفت: بسیار خوشحالم که برخی‌ از کارشناسان والیبال من را یکی از گزینه‌های نشستن روی نیمکت تیم ملی می‌دانند و این اتفاق برایم باعث افتخار است.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با بیان این‌که مربی جوانی هستم و دوست دارم کار کنم، افزود: در سال‌های اخیر خیلی تلاش کرده‌ام تا به این جایگاه برسم، امیدوارم بتوانم در مسیری که برای خودم طراحی کرده‌ام موفق باشم و خیلی سریع‌‌تر از چیزی که برنامه‌ریزی کرده‌ام به اهدافم برسم.

وی در پایان گفت: خیلی خوشحال می‌شوم که سرمربی تیم ملی یک ایرانی باشد و فکر می‌‌کنم مربیان ایرانی شایستگی کمک به تیم ملی را دارند اما باید همانند مربیان خارجی با آن‌ها برخورد شود و همه امکانات در اختیارشان قرار گیرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول