اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

متوسط بارش سال زراعی زنجان 337 میلی‌متر بوده است

مدیرکل هواشناسی استان زنجان متوسط بارش استان زنجان از اول مهر تا روز گذشته را 337 میلی‌متر اعلام کرد و گفت: این میزان بارش در مقایسه با بارش سال‌گذشته کاهش 4 درصدی یافته است.

متوسط بارش سال زراعی زنجان 337 میلی‌متر بوده است

رسول همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان طی چند روز آینده را پایدار پیش‌بینی و اظهار کرد: روند دمای استان تا روز یکشنبه افزایشی تدریجی خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان متوسط بارش استان زنجان از اول مهر تا صبح روز  ٢٥ اردیبهشت‌ماه 337 میلی‌متر اعلام و تصریح کرد: این میزان بارش در مقایسه با بارش 353 میلی‌متری باران در سال‌گذشته کاهش 4 درصدی یافته است.

وی متوسط بارش نرمال در استان را در بازه زمانی مشابه 274 میلی‌متر اعلام کرد و افزود: بارش 337 میلی‌متری سال زراعی جاری نسبت به بارش نرمال افزایش 23 درصدی را نشان می‌دهد.

شایان ذکر است، سازمان هواشناسی متوسط بارش کل کشور در بازه مشابه را ٢٨٢ میلی‌متر اعلام کرد که نسبت به سال گذشته کاهش نیم درصدی و نسبت به بارش نرمال افزایش 32 درصدی داشته است.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول