اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

تولید نمایشگر دوم سازگار با همه لپ تاپ ها

استفاده از دو نمایشگر برای انجام امور روزمره موجب صرفه جویی در وقت، هزینه ها و ارتقای بهره وری می شود و از همین رو نمایشگر دوم سازگار با همه لپ تاپ ها توسط یک شرکت تجاری تولید شده است.

تولید نمایشگر دوم سازگار با همه لپ تاپ ها

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، با افزودن نمایشگر دوم دوئکس پرو به لپ تاپ، کاربر به نمایشگر دومی دسترسی خواهد داشت که با استفاده از آن می تواند امور شخصی و حرفه ای خود را آسان تر انجام دهد.

 

این نمایشگر 250 دلار ارزش دارد و تقریبا با تمامی لپ تاپ های موجود در بازار سازگاری دارد و استفاده از آن نیز ساده است. تنها کافیست آن را به پشت لپ تاپ بچسبانید و در زمان استفاده از لپ تاپ، این نمایشگر را به صورت کشویی در کنار نمایشگر اصلی قرار دهید. برای اتصال این نمایشگر به لپ تاپ هم از پرت یو اس بی استفاده می شود.

استفاده از نمایشگر دوم، پیشبرد چند کار حرفه ای را به طور همزمان ممکن می کند. دقت این نمایشگر 1080 پیکسل و وضوح و شفافیت آن در سطح بالایی است. همچنین زاویه دید نمایشگر یادشده نیز در حد 270 درجه است و لذا از کناره ها نیز می توان تصویر آن را به خوبی مشاهده کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول