اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تقدیر ائمه جمعه کرمان از کمک‌های مومنانه مردم و خیران

ائمه جمعه کرمان تأکید کردند: کمک‌های مومنانه مردم و خیران در شرایط سخت کنونی و حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شایسته تقدیر و تشکر است.

تقدیر ائمه جمعه کرمان از کمک‌های مومنانه مردم و خیران

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب در خطبه‌های امروز نماز جمعه به ذکر فضائل امیر مومنان و مظلومیت وی پرداخت و بیان کرد: علی (ع) محبوب خداست و آیه 27 سوره مبارکه لقمان منظور از کلمات الله فضائل علی (ع) است.

وی در ادامه شهادت 19 نفر از پرسنل محترم ارتش را که هفته گذشته دچار حادثه شدند تسلیت گفت و در خصوص پرتاب ماهواره نور گفت: در سایه امنیت می‌شود اقتصاد کشور را درست کرد.

 امام جمعه فاریاب همچنین از کلیه خیران در مورد رزمایش مومنانه و آن دسته از عزیزان که در امر توزیع، مساعدت کردند، تشکر کرد و از مردم خواست در این شرایط سخت توجه ویژه‌ای به فقرا و مستمندان داشته باشند.

غربی‌ها در آزمون مدیریتی کرونا شکست خوردند

حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی امام جمعه ریگان به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با اعضای ستاد مدیریت کرونا اشاره کرد و افزود: معظم‌له بار دیگر از کادر بهداشت و درمان و خدمات مدیران در سطوح مختلف و گروه‌های جهادی و مردمی و سایر دستگاه‌های کشور در این ایام تشکر کردند.

رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه در  آزمون کرونا شکست‌هایی برای مدیریت غربی‌ها در کرونا رقم خورد، تصریح کرد: در بعد اجتماعی که هرج  ومرج به وجود آمد و شهرها ناآرام شدهم شکست خوردند.

ضرورت حمایت نهادها برای برطرف کردن مشکل کارگران زغال‌سنگ

حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان اظهار کرد: در ایام مبارزه با کرونا نقش خانواده در ایام بیماری کرونا و بهره‌مندی از فضای معنوی، کمک خیران به نیازمندان، افزایش تولید اقلام پزشکی ملموس‌تر شد در حالی که اسلام بر این نقش تاکید فراوان دارد.

 وی بیان داشت: مردم همانند دوران دفاع مقدس خدمتگزاری کردند، لذا در ثبت افتخارات این دوران در ایثار و همکاری مردم باید آثار هنری شبیه به کارهای شهید آوینی خلق شود.

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد: غربی‌ها در جریان بیماری کرونا شکست خوردند چون از معنویت، خدا و اهل‌بیت (ع) فاصله دارند عدم مدیریت، دوری از انسانیت، تبعیض در درمان رنگین پوست‌ها و... را در این ایام در کشورهای غربی شاهد بودیم.

وی از دیدار با امام جمعه کرمان برای برطرف‌شدن مشکل کارگران زغال‌سنگ یاد کرد و گفت: باید در سال جهش تولید به مشکلات این قشر رسیدگی شود و نهادهای حمایتی وارد عرصه خدمت شوند تا کمک خاصی به این کارگران صورت گیرد.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول