اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فراکسیون «جنوب» مجلس یازدهم اعلام موجودیت کرد

فراکسیون جنوب در مجلس یازدهم متشکل از ۸ استان و ۸۳ نماینده تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

فراکسیون «جنوب» مجلس یازدهم اعلام موجودیت کرد

به گزارش خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدمهدی زاهدی منتخب مردم کرمان در مجلس یازدهم در اولین نشست فراکسیون «جنوب» اظهار داشت: وحدت جریان انقلابی برای خدمت در مجلس یازدهم شکل گرفته است و نمایندگان مردم به دور از هرگونه حاشیه ای با اولویت پرداختن به حل مسائل اساسی و راهبردی کشور در مجلس نقش آفرین خواهند بود.

وی در ادامه ضمن اشاره به ضرورت توجه برای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید»، افزود: اهتمام لازم به اقتصاد دانش بنیان در راستای تحقق سیاست‌های کلان کشور راه بیرون رفت از وضعیت اقتصادی فعلی است و باید با تقویت عرصه‌های اقتصادی و وضعیت معیشت خانواده‌ها اشتغال جوانان مرتفع شود.

زاهدی در پایان تاکید کرد : ظرفیت‌های بی‌بدیل کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در بیانه گام دوم انقلاب فرمودند کشور عزیز ما دارای ظرفیت‌ها و منابع بسیار غنی ، طبیعی و ارزشمند در منطقه و جهان است که حوزه جنوب بخش عظیمی از این منابع را در خود جای داده است و فراکسیون حوزه جنوب در راستای فرمایشات رهبری وگام دوم با تمام ظرفیت در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

به گزارش فارس، فراکسیون جنوب در مجلس یازدهم متشکل از ۸ استان و ۸۳ نماینده تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول