اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

احتمال حفظ محدودیت‌های مسافرتی نروژ تا 30 مرداد

نخست وزیر نروژ گفت: نروژ احتمالا محدودیت‌های مسافرتی را تا 20 ماه آگوست آخر مرداد حفظ می کند.

احتمال حفظ محدودیت‌های مسافرتی نروژ تا 30 مرداد

فاطمه صادقی؛ به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، ارنا سولبرگ، نخست وزیر نروژ گفت: نروژ احتمالا محدودیت‌های مسافرتی را تا 20 ماه آگوست (30مرداد) حفظ می‌کند.

این درحالی است که کشورهای شمال اروپا در حال بررسی راهی میان ازسرگیری فعالیت های اقتصادی و جلوگیری از موج جدید شیوع کرونا هستند.

این محدودیت‌ها شامل توصیه‌های رسمی، عدم مسافرت به خارج مگر در صورت لزوم، قرنطینه 10 روزه تمام افرادی که از خارج بازمی گردند و ممانعت از ورود افراد غیر نروژی که حق زندگی و کار در این کشور ندارند، است.

سولبرگ در یک کنفرانس خبری گفت: «ما امیدواریم که این محدودیت ها، طولانی تر از این زمان، ادامه نیابد و همزمان می خواهیم تا جایی که بتوانیم به مردم و همچنین صنعت مسافرت در این کشور، زمان قابل پیش بینی ارائه دهیم.»

وی افزود: «توصیه من این است که برای تعطیلات (مسافرت) در نروژ (را) برنامه ریزی کنید.»

دولت این کشور ممکن است تصمیم بگیرد تا محدودیت های اعمالی بر سفرهای تفریحی میان کشورهای شمال اروپا را تا 15 ژوئن کم کند و اجازه مسافرت به برخی کشورهای اروپایی انتخاب شده تا 20 جولای را بررسی خواهد کرد.

خارجی هایی که در بخش های مهم نظیر کشاورزی، شیلات یا صنعت نفت کار می کنند، قبلا اجازه ورود به این کشور را یافته‌اند، هرچند هنوز باید قرنطینه 10 روزه را انجام دهند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول