اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فقر زیر برگ‌های زیبای گلستان بیداد می‌کند/ کم‌کاری و بی‌اعتنایی مدیران شهرستان را برنمی‌تابم

نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز مردم به ویژه روستائیان درد دل‌های بسیاری با مسوولان دارند، گفت: کم‌کاری یا بی‌اعتنایی مدیران شهرستان نسبت به مردم را بر‌نمی‌تابم.

فقر زیر برگ‌های زیبای گلستان بیداد می‌کند/ کم‌کاری و بی‌اعتنایی مدیران شهرستان را برنمی‌تابم

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امانقلیچ شادمهر بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی با دهیاران و اعضای شورای روستاهای شهرستان گنبدکاووس با هدف بررسی دغدغه‌های مردم این مناطق در سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی شرق گلستان با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شد با اشاره به اینکه مشکل آب در برخی روستاها پس از مدت‌ها حل نشده و به شدت نگران کننده است، اظهار کرد: متاسفانه ما هنوز درگیر تانکرهای فرسوده برای آب‌رسانی قطره چکانی در برخی از روستاها هستیم.

وی با بیان اینکه از مسوولان می‌خواهم به جد و جهد بیایند و سکوت مردم را بشنوند، افزود: این سکوت مردم در روستاهای گنبدکاووس روایت‌های متعددی دارد که باید شنیده شود زیرا این مردم روستاها هستند که متولی امنیت پایدار و توسعه ورونق اقتصادی به صورت ریشه‌ای در کشور هستند.

نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در بیانیه گام دوم که رهبر معظم انقلاب آن را صادر کرده‌اند مهمترین واژه «امید» است، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه همه ما مسوولان در سطوح مختلف تزریق امید به مردم و نشستن پای صحبت‌ها و درددل‌های آن‌هاست.

* مطالبه‌گری شما من را پاسخگو می‌کند/ اگر ثروت‌اندوزی کردم به من هشدار دهید

نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خود را موظف به پاسخگویی به مردم دانست و ادامه داد: آنچه من را به پاسخگویی وادار می‌کند بدون تردید پرسشگری و مطالبه کردن مردم نسبت به حقوق خود است که همین مطالبه‌گری می‌تواند معجزه‌های بزرگی را پدید بیاورد.

شادمهر دهیاران و اعضای شوراها را حلقه ارتباطی مردم و دولت و دیوار اعتماد مردم به نظام عنوان کرد و گفت: اگر شما عملکرد خوبی داشته باشید شکاف میان مردم و دولت کمتر و کمتر شده و این موضوع را در زمانی که از همراهان شهید « اترک طیار» و مرحوم « نقدی گلچشمه» نمایندگان ادوار گنبدکاووس بودم دریافتم.

وی با اشاره به دیدار سال‌های قبل رهبر معظم انقلاب به استان گلستان، اضافه کرد: همان‌طور که ایشان نیز به این موضوع اشاره کردند زیر برگ‌های زیبای استان گلستان فقر بیداد می‌کند و امروز وظیفه شماست که اگر من نماینده ذره‌ای ثروت‌اندوزی کردم به من این خطا را گوشزد کنید زیرا من مدعی‌ام که فقط برای کار آمده‌ام.

* وامدار هیچ جناحی نیستم/ با هیچ مقامی تعارف ندارم

نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این جلسات را به صورت مستمر در طول دوره نمایندگی ادامه خواهیم داد، تصریح کرد: قطعا در جلسات بعدی مدیران ادارات و نهادهای خدمات‌رسان را به همراه خود در جلسات خواهم آورد تا از نزدیک مشکلات شما را شنیده و پاسخی شایسته به آن داده و برای رفع آن همت کنند.

شادمهر با تاکید بر اینکه بارها گفته‌ام اگر مسوولان شهرستانی کم‌کاری یا بی‌اعتنایی نسبت به خواسته‌هایتان داشتند به بنده یا دفتر نماینده اطلاع دهید، افزود: از آنجا که وامدار هیچ جریان یا حزبی نیستیم درباره حقوق مردم با هیچ مقامی تعارف ندارم.

گفتنی است در این جلسه تعدادی از دهیاران پیرامون مشکلات و دغدغه‌های مردم دهستان‌های «آق‌آباد» و «باغلی‌مرامه» از جمله مشکل خاموشی‌های مکرر و کمبود برق، لزوم اصلاح بستر رودخانه بین سدهای گلستان یک و دو و ... به سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول