اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بخشش 8 محکوم به قصاص در چهارمحال و بختیاری

رئیس کل دادگستری چهارمحال وبختیاری گفت: با همت مسؤولان حوزه­‌های قضائی سراسر استان و با گذشت اولیای دم، 8 محکوم به قصاص طی سال 98 از مجازات رهایی یافتند.

بخشش 8 محکوم به قصاص در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بهرامی با بیان اینکه آمار صلح و سازش و مختومه شدن پرونده­‌ها در سراسر استان در حد مطلوبی است، گفت: بر اساس آرای صادره قطعی، مقرر شده بود که در طی سال 98 احکام 8 محکوم به قصاص در برخی از حوزه­‌های قضایی اجرا شود.

وی ادامه داد: با میانجی‌گری رؤسا و دادستان­‌های حوزه­‌های قضائی و شوراهای حل اختلاف و با بهره‌گیری از ظرفیت معتمدان و ریش سفیدان محلی، با بخشش و رضایت اولیای دم، محکومان فوق از مجازات قصاص رهایی یافته و به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس کل دادگستری چهارمحال وبختیاری افزود: از 8 فقره پرونده محکوم به قصاص، سه فقره متعلق به حوزه قضائی شهرستان شهرکرد و مابقی مربوط به شهرستان­‌های سامان، فارسان، کوهرنگ، بن و خانمیرزا هرکدام یک فقره بوده که پس از گذشت اولیای دم تمام پرونده­‌ها مختومه شد.

این مقام قضائی در پایان با اشاره به اینکه دادگستری کل چهارمحال وبختیاری با بهره­‌گیری از تمامی ظرفیت­‌ها، تلاش وافری را در راستای مصالحه و ایجاد صلح و سازش در پرونده­@های قضایی انجام می­‌دهد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با ترویج و اشاعه فرهنگ بخشش و گذشت در جامعه، شاهد کاهش جرائم و تقویت هرچه بیشتر صلح و سازش در میان مردم باشیم.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول