اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تأکید شهردار بجنورد بر جلوگیری از انتخاباتی شدن آسفالت معابر

شهردار بجنورد با اشاره به اجرای عملیات هرروزه آسفالت معابر شهری گفت: با تأکید مسئولان نظارتی تلاش می‌شود تا عدالت در اجرای این عملیات مدنظر باشد و از انتخاباتی شدن آن جلوگیری شود.

تأکید شهردار بجنورد بر جلوگیری از انتخاباتی شدن آسفالت معابر

هادی زارعی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اقدامات انجام‌شده در شهرداری طی ماه‌های اخیر درباره وضعیت آسفالت شهری بجنورد اظهار کرد: تمرکز عمرانی شهرداری بجنورد بر موضوع آسفالت معابر شهری است و سعی می‌کنم تمام توان خود را در این عرصه به‌کار بگیرم.

وی با تأکید بر اینکه اسمی از نهضت آسفالت نمی‌برم، افزود: نگاه در مجموعه شهرداری به آینده است و کمتر به گذشته فکر می‌کنیم و تلاش می‌کنیم در راستای بهسازی آسفالت معابر بجنورد به‌صورت حداکثری اقدام شود.

شهردار بجنورد با اشاره به کاهش قیمت قیر برای انجام آسفالت در بجنورد گفت: این اتفاق بازدهی هزینه‌های پیش‌بینی‌شده را افزایش داده و می‌توان بهسازی بیشتری از معابر شهری بجنورد را انجام داد.

وی برنامه اصلی شهرداری بجنورد طی ۶ ماه نخست سال را آسفالت سازی معابر اصلی و کمتر برخوردار شهری بیان کرد و ادامه داد: وضعیت آسفالت معابر بجنورد بسیار نامناسب است به‌نحوی‌که برخی معابر از وضعیت خاکی نیز بدتر است و اکنون روزی نیست که اکیپ آسفالت شهرداری بجنورد با مهیا بودن شرایط بیکار باشند.

زارعی عدم زیرسازی بسیاری از معابر را مشکل اصلی آسفالت بجنورد دانست و گفت: طی روزهای آینده برنامه قطعی ترتیب و توالی ورود به مناطق مختلف شهری برای آسفالت سازی معابر و کوچه‌ها و خیابان‌ها اعلام می‌شود تا کار به‌صورت غیر سلیقه‌ای و برنامه‌ای به‌پیش برود.

وی به تأکیدات مسئولان نظارتی نیز اشاره کرد و افزود: تأکید بر این است تا آسفالت سازی معابر سمت‌وسوی انتخاباتی به خود نگیرد و تمام سعی خود را می‌کنم تا عدالت را در اجرای این طرح به‌کار بگیرم.

شهردار بجنورد اعتبار سال جاری آسفالت سازی معابر را ۱۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبار به‌صورت اولیه است و امکان افزایش آن با ارائه متمم بودجه وجود دارد تا حتی با کاستن از اعتبار سایر پروژه‌ها به این عملیات عمرانی بپردازیم.

گفتنی است شهر بجنورد، ۳۶ کیلومترمربع وسعت دارد و معابر آن ۲ میلیون مترمربع عنوان‌شده که به گفته شهردار سابق بجنورد، یک میلیون مترمربع از این وسعت احتیاج به آسفالت دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول