اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

راه‌اندازی پایانه کانتینرهای حمل بار کشتیرانی در مراغه

مدیر پایانه حمل و نقل ترکیبی کشتی‌رانی در مراغه گفت: پایانه کانتینرهای حمل بار و کالای شمال‌غرب کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مراغه راه‌اندازی شد‌.

راه‌اندازی پایانه کانتینرهای  حمل بار  کشتیرانی در مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، رضا محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این نخستین پایانه کانتینرهای حمل بار و کالای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در شمال‌غرب کشور است‌.

وی افزود‌: در این پایانه کانتینرهای کالا‌های وارده از بنادر کشور برای کارخانه‌های شمال‌غرب تحویل و پس از ترخیص به واحد‌های تولیدی برای صادرات واگذار می‌شود‌.

محمودی اضافه کرد‌: پیش از این تولید‌کنندگان پس از تخلیه کالا‌های وارداتی کانتینر را به‌صورت خالی به بنادر باز می‌گرداندند‌.

مدیر پایانه کشتی‌رانی مراغه متذکر شد: این پایانه با 300 دستگاه کانتینر در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد‌: کاهش هزینه‌های صادرات و واردات کالا‌، کاهش تردد‌های جاده‌ای و مصرف سوخت توسط خودروهای سنگین از مزایای راه‌اندازی این پایانه است‌.

محمودی بیان داشت: از طریق این پایانه برای 10 واحد تولیدی برای‌ واردات و صادرات کالا در استان‌های شمال‌غرب خدمات ارائه می‌شود‌.

مراغه به خاطر موقعیت جغرافیایی در میان استان‌های شمال‌غرب و داشتن ایستگاه بارگیری کانتینر به قطار و تریلی برای این پایانه انتخاب شده است.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول