اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

رستمی: کرونا از پدرم به من سرایت کرد/ خطر رفع شده است

ملی پوش پاراوزنه برداری گفت: خوشبختانه در سلامت کامل به سر می برم و خطر رفع شده است.

رستمی: کرونا از پدرم به من سرایت کرد/ خطر رفع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس، روح اله رستمی درباره ابتالایش به بیماری کرونا اظهار داشت: به هیچ عنوان فکر نمی کردم به بیماری کرونا مبتلا شوم اما پس از اینکه پدرم بیمار شد، متاسفانه این ویروس به من سرایت کرد و مریض شدم.

وی ادامه داد: در طول این مدت پدرم در بیمارستان بستری بود و من نیز پس از چند روز، روند درمانی و قرنطینه ام را در خانه ادامه دادم. در این مدت پرهیز غذایی داشتم و داروها را زیر نظر پزشکان مصرف کردم.

ملی پوش پاراوزنه برداری درباره شرایط فعلی اش گفت: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت جسمانی من و پدرم خوب است و در سلامتی به سر می بریم و خطر رفع شده است.

رستمی درباره ادامه فعالیت ورزشی اش تاکید کرد: از نظر انجام تمرینات ورزشی با مشکلی مواجه نیستم و با توجه به وسایلی که در منزل دارم، تمریناتم را ادامه می دهم تا آمادگی جسمانی ام را حفظ کنم.

وی که با وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان صحبت می کرد، اظهار داشت: از تمام مردم کشورم می خواهم این بیماری را جدی بگیرند و با ماندن در خانه و رعایت دستورات ستاد مبارزه با ویروس کرونا، ضمن حفظ سلامتی شان، به کاهش انتقال این ویروس کمک کنند.

ملی پوش پاراوزنه برداری در پایان گفت: از خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، اسبقیان رئیس فدراسیون، حسینی رئیس سابق انجمن پاراوزنه برداری، چابکی و جمالی از فدراسیون پزشکی- ورزشی برای تمام پیگیری و رسیدگی هایی که در این مدت برای انجام روند درمانی ام داشتند، ویژه تشکر می کنم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول