اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تجلیل خانواده شهداء و جانبازان ورزش و جوانان قم

مسوول امور ایثارگران و جانبازان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری مراسم تجلیل و تکریم خانواده شهداء و جانبازان ورزش قم خبر داد.

تجلیل خانواده شهداء و جانبازان ورزش و جوانان قم

علی آنسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران مهمترین ماموریت این واحد در اداره کل ورزش و جوانان استان قم است که در طول سال با حضور در جمع خانواده‌های شهداء گرانقدر و ایثارگران عزیز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت این ماموریت در حد امکان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: مهمترین بحث ما در این ماموریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، ضمنا از خانواده‌های ایثارگران، رزمندگان و شهدای عزیزی که در ورزش حضور دارند، بیش از 100 خانواده را هم با حضور در منازل این عزیزان و هم در مراسم‌های مختلف تکریم شدند.

مسوول امور ایثارگران و جانبازان اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه این اداره کل به ریاست رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان عضو کمیته برگزاری یادواره 6 هزار شهید استان قم است، اضافه کرد: این یادواره از 12 کمیته تشکیل شده که یکی از آنها کمیته ورزش و جوانان است.

وی افزود: این کمیته با نشر آثار شهدا، کلیپ‌های ورزشی، برگزاری یادواره‌های داخلی، تئاترهای خیابانی، فیلم و عکس، برگزاری مسابقات ورزشی، چاپ کتاب و ... رسالت خود را در این زمینه انجام می‌دهد که سال گذشته در همین زمینه با همکاری بسیج ورزشکاران سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) از 100 خانواده شهید تجلیل شد.

آنسته عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم این افتخار را دارد که از بین 6 هزار شهید استان قم تعداد 320 شهید متعلق به جامعه ورزش است و همه ساله از خانواده‌های این عزیزان در مراسم‌های مختلفی با عنوان یادواره شهدای ورزشکار، غبار روبی مزار شهدا و مناسبت‌های ملی و مذهبی قدردانی می‌شود تا یاد و خاطره این شهدای ارجمند زنده بماند.

وی در ادامه از برگزاری مراسم تجلیل و تکریم خانواده شهداء و جانبازان در اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و افزود: کارکنان خانواده شهدا، آزاده، جانباز، فرزند شهید، برادر شهید، خواهر شهید و رزمنده شاغل در اداره کل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم تکریم و تجلیل شدند.

تجلیل و تکریم خانواده شهداء و جانبازان ورزش قم افزود: یک شهید، یک آزاده، پنج جانباز، چهار فرزند شهید، پنج برادر و خواهر شهید و 23 رزمنده در این اداره کل فعالیت دارند و رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان نیز از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس محسوب می‌شود که از مدیران ارزشی در ورزش کشور به شمار می‌رود و همواره بر احترام به خانواده شهدا و ایثارگران تاکید زیادی دارد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول