اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازگشایی کتابخانه‌های عمومی از 29 اردیبهشت ماه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از بازگشایی کتابخانه‌های عمومی از 29 اردیبهشت ماه در زنجان خبر داد و گفت: این کتابخانه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شود.

بازگشایی کتابخانه‌های عمومی از 29 اردیبهشت ماه

امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از اسفندماه سال قبل و با تصمیم ستاد ملی کرونا کتابخانه‌های عمومی استان تعطیل شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه بازگشایی طبق تصمیم ستاد کرونا و با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی و موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام می‌شود، اضافه کرد: بازگشایی کتابخانه‌های عمومی از 29 اردیبهشت ماه و به صورت پلکانی خواهد بود.

وی ادامه داد: در فعالیت دوباره کتابخانه‌های عمومی تأکید بر توزیع اقلام بهداشتی شامل شیلد محافظ صورت، ماسک صورت، دستکش یک بارمصرف و مایع ضدعفونی کننده دست شده است.

نیکبخش با اشاره به اینکه کتابخانه‌های عمومی از 29 اردیبهشت به صورت یک نوبته از ساعت 8 تا 12 فعالیت خواهند کرد، گفت: کتابداران نیز به صورت یک روز در میان در کتابخانه حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: در روزهای نخست با توجه به کاهش مراجعه اعضا، اقداماتی از قبیل اصلاح ثبت و ساماندهی و ورود اطلاعات منابع در سامانه مدیریت کتابخانه‌ها، تکمیل پروفایل کتابخانه در سامانه مدیریت کتابخانه‌ها، شاداب‌سازی و سامان‌دهی فضای داخلی کتابخانه، تعویض بارکدها و برچسب‌های مخدوش انجام خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه در چنین شرایطی اجرای طرح جشنواره رضوی نیز در حال اجراست، اضافه کرد: ادامه فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در فضای مجازی با بهره‌گیری از تجهیزات، فضا و منابع کتابخانه‌ای از جمله اقدامات پیش‌بینی شده برای حضور کتابداران در فاز نخست بازگشایی کتابخانه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول