اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مجیری: کمک به همنوع را دوست دارم/ امیدوارم رئیس جدید، ووشو را در اوج نگه دارد

قهرمان تالو جهان گفت: هر کسی به نوبه خودش باید در کارها خیر شرکت کند، من هم جز کوچکی از ورزش هستم و هر کاری که از دستم بربیاید، انجام می دهم.

مجیری: کمک به همنوع را دوست دارم/ امیدوارم رئیس جدید، ووشو را در اوج نگه دارد

محمدعلی مجیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیگیری تمریناتش در این روزها، اظهار داشت: در این مدت که باشگاه ها تعطیل هستند، از یک باشگاه ورزشی اجازه گرفته ام تا در آنجا به صورت انفرادی تمرین کنم و برای همین تعدادی تاتامی چیدم و تنهایی تمرین تالو می کنم. البته چاره ای نیست و با این وضعیت همچنان تمرینات خود را ادامه می‌دهم.

وی در خصوص شرکت در رزمایش همدلی و کمک مومنانه، تصریح کرد: از طرف بسیج ورزشکاران استان اصفهان از ما دعوت کردند تا در این شرایط کرونایی به افراد نیازمند جامعه مان که مشکل مالی دارند، کمک برسانیم. من خودم این گونه کمک ها را دوست دارم چون عمل شایسته ای برای مردم در این شرایط خیلی سخت است و باعث دلگرمی شان می شود و این رو خواهند دانست که ورزشکاران همیشه پشت شان هستند.

مجیری با اشاره به اینکه قهرمانان همیشه در کارهای خیرخواهانه پیشقدم هستند، گفت: هر کسی به نوبه خودش باید در کارهای خیر شرکت کند، من هم جز کوچکی از ورزش ایران هستم و هر کاری که از دستم بربیاید، انجام خواهم داد. اما تمامی قهرمانان و افتخارآفرینان مشهور و معروف کشورمان در این طرح شرکت کردند و به نیازمندان کمک می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه کسب مدال طلای بزرگسالان 2019 جهان در چین، بهترین اتفاق برای وی در سال گذشته بوده، عنوان کرد: فدراسیون ووشو  به من اعتماد کردند و برای نخستین بار در مسابقات بزرگسالان جهان شرکت کردم و حضورم در این رقابتها جهت کسب تجربه بود. دو ماه قبل در قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی برونئی، مدال برنز گرفته بودم و کسب مدال طلای برای تالو ایران در رقابتهای جهانی یک شوک بزرگ و مدالی دست نیافتنی برای کاروان ووشو بود و همه اعضای تیم ملی خوشحال شدند.

قهرمان تالو جهان در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون ووشو، تاکید کرد: کاندیداهای خیلی خوبی در مجمع انتخابات فدراسیون ووشو، تایید صلاحیت شدند و همه آنها عالی هستند. با همه آنها کار کرده ایم و امیدوارم هر کسی که بعنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود، مثل علی نژاد ووشو را در اوج نگه دارد.

مجیری خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر این ویروس خطرناک نابود شود چون همه چیز را فلج کرده و این شرایط را پشت سر بگذاریم تا زندگی مردم به روال عادی برگردد و مسابقات عقب افتاده و فینال لیگ برگزار شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول