اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اختصاص درآمد دوره های آموزشی موتورسواری و اتومبیلرانی به هیات های استانی

پس از جلسه روسای چند هیات استانی با سرپرست فدراسیون، ناظمی از اختصاص درآمد کلاس ها و دوره های آموزشی استان ها، به خود هیات های موتوسواری و اتومبیلرانی خبر داد.

اختصاص درآمد دوره های آموزشی موتورسواری و اتومبیلرانی به هیات های استانی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، پس از جلساتسرپرست فدراسیون با روسای چند هیئت های استانی که هفته گذشته در محل فدراسیون برگزار شد و درخواست هیات ها مبنی بر استفاده پتانسیل کلاس های آموزشی کمیته آموزش در راستای حمایت از هیات های موتورسواری و اتومبیلرانی6، قرار بر این شد تا درآمد دوره های آموزشی موتورسواری و اتومبیلرانی به هیات های استانی اختصاص پیدا کند. 

در همین راستا مازیار ناظمی با تاکید بر ماموریت و وظیفه فدراسیون حمایت از سیاست ها و امورات هیات های استانی است، اظهار داشت: در جلسات هفته گذشته روسای هیات های استانی موضوع حمایت بیشتر فدراسیون از هیات های استانی و همچنین استفاده از پتانسیل آموزشی کمیته آموزش فدراسیون را داشتند که بلافاصله با پیگیری ها و اقداماتی که انجام دادیم بستری را فراهم کردیم تا دوره های مربیگری و مارشال (داوری) ویژه هیات های استانی برگزار کنیم.

ناظمی افزود: ثبت نام کلاس های مربیگری و مارشال ویژه هیات های استانی از دیروز آغاز شده و درآمد دوره های تخصصی به هیات های درخواست کننده یا برگزار کننده اختصاص می یابد. از این پس نیز سعی خواهیم کرد فرصت های بیشتری را برای حمایت فدراسیون از هیات های استانی مهیا سازیم. چرا که معتقدیم که هیات های استانی بازوان اجرایی فدراسیون هستند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول