اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

روایت زندگی جانبازی که بدون کاسه سر زنده ماند در «خرم شهر»

در ایام ماه مبارک رمضان برنامه زنده «خرم‌ شهر» را روی آنتن می‌برد. «خرم شهر» برنامه ای گفت و گو محور است و هر روز با دعوت از یک میهمان روایتی متفاوت از زندگی ارائه می کند.

روایت زندگی جانبازی که بدون کاسه سر زنده ماند در «خرم شهر»

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه سلامت سیما، در ایام ماه مبارک رمضان برنامه زنده «خرم‌ شهر» را روی آنتن می‌برد. «خرم شهر» برنامه ای گفت و گو محور است و هر روز با دعوت از یک میهمان روایتی متفاوت از زندگی  ارائه می کند. روایتگر قصه آدم های متفاوت در جامعه است، افرادی کمتر شناخته شده  هستند.

این برنامه گفت وگو محور، هر روز ساعت ۱۹ به صورت زنده پخش می‌شود.اجرای برنامه «خرم شهر» برعهده محمدحسین امیدی گوینده جوان و باسابقه رادیوست که برای اولین بار به قاب تلویزیون آمده و سال گذشته به عنوان‌مجری برتر رادیو شناخته شده است.

رضا سید حسینی رزمنده دوران دفاع مقدس مهمان خرم شهر بود ودرباره اتفاق خاص زندگی خود صحبت کرد.

حسینی درباره حضور در جبهه گفت: با توجه به اینکه در خانواده انقلابی بزرگ شده بودم، در دوران جنگ تحمیلی چندین بار برای کارهای تدارکات  با پدرم حضور پیدا کردم.

وی افزود: اما در سن ۱۶ سالگی با تشویق پدر و برادرهایم به عنوان رزمنده در گردان علی اکبر حضور پیدا کردم.بعد از مدتی به عنوان بیسیم چی مشغول بودم و راهی عملیات کربلای ۸ شدیم. 

حسینی اظهار کرد:شرایط سختی را داشتیم و ما در سنگرهایی بودیم،اما انفجارها  به حدی بود که ما به کانال ها وارد شدیم.در آن لحظه فقط به ماموریت فکر می کردیم،وقتی وارد کانال شدیم پر از جنازه های شهدا بود.

وی ادامه داد:من چون بیسیم چی بودم  به دنبال فرمانده خودم می رفتم، وقتی از کانال بیرون رفت پیش سر فرمانده از کانال بیرون رفتم امایک چیزی به سر من اصابت کردو روی زمین افتادم.

محمدرضا فاضلی  دوست رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس درباره شرایط جسمانی سید حسینی در زمان اصابت ترکش گفت: مسئول مخابرات گردان شهادت بودم، در آن عملیات راهی کانال شدم و شرایط سختی بود. دیدم یک نفر روی زمین افتاده و کاسه سرش نیست، به همراه رزمندگان دیگر او را به سختی از مهلکه نجات دادیم.

وی ادامه داد:در اورژانس ها و بیمارستان  پیگیر آقای حسینی بودم و خبری از او نداشتم تا اینکه بعد از ۹ ماه راهی مشهد برای زیارت امام رضا(ع) شدم.

فاضلی دوست توضیح داد: در مشهد برای دعای کمیل با سخنرانی شیخ انصاریان رفتیم و اول دعا یک لحظه اقای حسینی را آنجا دیدم و برق ها را خاموش کردند. من در طول دعای کمیل فکر می کردم در عرش رفتم و با ملائکه در ارتباط هستم و هیچ وقت فکر نمی کردم آقای حسینی با آن شرایط زنده مانده باشد. بعد از روشن کردن برق ها دیدم که اشتباه ندیدم و آقای حسینی روی ویلچر بودند.

تیتراژ ابتدایی این برنامه را مصطفی پاشایی بر اساس ترانه‌ای از حامد عسکری خوانده، حمید عابدی خواننده آیتم‌های برنامه است و تیتراژ پایانی نیز مناجاتی با حال و هوای ماه مبارک مضان و با نوای محمدحسین پویانفر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول