اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تداوم کمک مؤمنانه با اشتغالزایی/ برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه

فرمانده سپاه کربلا مازندران خواستار تعریف نقش خود در جهش تولید و تداوم کمک مؤمنانه با اشتغالزایی شد و گفت: هیچ‌گاه کار ما تعطیل نمی‌شود و دشمن دست از سر ما بر نمی‌دارد.

تداوم کمک مؤمنانه با اشتغالزایی/ برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، سردار محمد‌حسین بابایی عصر امروز در بازدید از رزمایش کمک مؤمنانه شهرستان سوادکوه با بیان اینکه ویروس کرونا می‌توانست مانند بسیاری از کشورها برای ما شکننده باشد ولی کرونا برای ما به صحنه زیبا و ایجاد فرصت‌های زیادی برای انقلاب اسلامی تبدیل شد، گفت: ۴۰ سال زیرفشار، تحریم و اذیت و آزار‌ها بودیم و مانند بسیاری از کشور‌ها امکان تولید ثروت را نداشتیم ولی در مقابله با ویروس کرونا جز زیبایی از مقدورات خدا چیزی نمی‌بینیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه فروپاشی نظام سلامت و سرقت لوازم بهداشتی برخی از کشور‌ها را شاهد بودیم، افزود: در برخی از کشور‌ها مانند حیوان به انسان نگاه می‌کنند و عدم بهره‌دهی انسان در سن پیری را مانند حیوانات تشبیه می‌کنند و هنوز ابعاد کرونا در سایر کشورها خود را نشان نداد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از خواص کرونا آن بود که نیّت پاک مردم ما را نشان داد.

 

بابایی به وجود ۳ واژه مواسات به معنای همدردی با افرادی که دچار سختی شدند، انفاق به معنای دادن مال و وسایل اضافه به دیگران و ایثار هم برتری دادن دیگران بر خود است، اشاره و اظهار کرد: بسیجیانی که در کارگاه‌های تولید ماسک و لباس حضور یافتند و به هموطنان در قسمت‌های مختلف کمک کردند و از رفاه و آسایش خود گذشتند، ایثار کردند و رشد روحیه ایمانی مردم را در مقابله با کرونا دیدیم.

وی با بیان اینکه تعداد معدودی هم از کرونا سوءاستفاده کردند، افزود:  ۱۰۰ نفر را دستگیر کردیم که نیازهای بیمارستانی را احتکار کردند که تعدادشان در برابر ایثار، انفاق و مواسات مردم، اندک است.

فرمانده سپاه کربلا افزود: ابتکار و خلاقیت جوانان در دوران کرونایی را شاهد بودیم و صادرکننده کیت‌های آزمایشگاهی به المان شدیم.

وی با اشاره به اینکه «خدا‌قوت» اصلی را به مردم می‌گوییم و در این مرحله ما پایگاه‌محور عمل کردیم، گفت: هر جا مردم وارد شوند، مشکلات حل می‌شود و مرحله سوم کمک مؤمنانه برای روز قبل از عید فطر توزیع می‌شود.

بابایی با بیان اینکه مردم ما متوجه آموزه‌های دینی هستند و یقین دارم بر طبق سنت الهی و با توجه به فعالیت خوب مردم، خداوند برکات خودش را نازل می‌کند و ما سرباز امام زمان(عج) هستیم و الان سربازی ایشان را انجام می‌دهیم، خاطر نشان کرد: همدلی بین مردم و مسؤولان را در مقابله با کرونا غیر از دوران دفاع مقدس در زمان دیگری نداشتیم و باید تداوم یابد و اشتغال‌زایی هم برای آینده و در ادامه کمک مؤمنانه برنامه‌ریزی می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه ما در سال جهش تولید کار زیادی داریم و هر کدام از ما نقش خودمان را برای جهش تولید تعریف کنیم، گفت: هیچ‌گاه کار ما تعطیل نمی‌شود و دشمن دست از سر ما بر نمی‌دارد.

* بانک اطلاعاتی جامع نیازمندان سوادکوه

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه رزمایش مؤمنانه فضای کشور را مانند فضای دهه ۶۰ کشور کرد، گفت: قرارگاه پدافند زیستی سوادکوه با راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و لباس مخصوص مقابله با کرونا و توزیع لوازم بهداشتی به عنوان بازوان مدافعان سلامت عمل کردند.

سید‌موسی حسین‌نژاد از تهیه بانک اطلاعاتی جامع از نیازمندان با همکاری ادارات خدماتی خبر داد و افزود: قرارگاه پشتیبانی در فرمانداری تشکیل شد و از حمایت‌های فرماندار شهرستان تشکر می‌کنم.

وی از وجود ۲ هزار و ۳۵۶ نفر در جامعه هدف کمک مؤمنانه شهرستان سوادکوه خبر داد و با اشاره به ارزش ریالی ۳۴۰ هزار تومانی هر بسته، گفت: افزایش قیمت و طلب مابه‌التفاوت قیمت باعث تأخیر شده است.

*تهیه ۶ هزار سبد کالا در سوادکوه

حسین‌نژاد از کمک ۸۱۰ میلیون تومانی مؤمنانه در سوادکوه خبر داد و با اشاره به فعالیت پایگاه‌های مقاومت بسیج، خاطر نشان کرد: ۶ هزار سبد کالا شهرستانی و پایگاه‌های شهرستان تهیه شده است.

وی گفت: دهیاران، فرمانده پایگاه و امام جماعت بر طبق لیست، سبد‌های کالا را دریافت می‌کنند و در اختیار جامعه هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول