اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تقویت مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با هدف رفاه مردم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بر تقویت مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی تأکید کرد.

تقویت مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی با هدف رفاه مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ایرج حیدری عصر امروز در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد تنظیم بازار استان با فرمانداران اظهار داشت: فرماندار برتر هرمزگان در حوزه اقتصادی براساس شاخص‌های اعلامی وزارت کشور تعیین و جهت تجلیل  توسط وزیر کشور به این وزارتخانه معرفی می‌گردد.

وی افزود: شاخص‌های مهم انتخاب فرماندار برتر در هرمزگان در حوزه اقتصادی شامل فعال و پویا بودن در حوزه رصد و مدیریت بازار، پیگیری تحقق طرح‌های سرمایه گذاری در سطح شهرستان، پیگیری به ثمر نشستن طرح‌های اشتغالزایی در سطح شهرستان، جذب سرمایه گذاری، پیگیری و رفع مشکلات سرمایه گذاران و واحد های تولیدی مستقر در شهرستان، بهبود شاخص‌های اقتصادی شهرستان ها، فعال بودن کارگروه های تخصصی تنظیم بازار، تسهیل و رفع موانع تولید، سرمایه گذاری و اشتغال در سطح شهرستان ها از جمله این شاخص هاست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: روند ارزیابی و انتخاب فرماندار برتر استان در حوزه اقتصادی در سال جهش تولید نیز برای تحقق اهداف شعار سال تداوم پیدا خواهد کرد.

حیدری ادامه داد: هرمزگان در حوزه اقتصادی استانی شاخص در سطح ملی است و ضروری است فرمانداران با بکارگیری تمامی ظرفیت ها و تقویت کارگروه های تخصصی زمینه رشد و توسعه استان را تسریع نمایند.

وی بیان داشت: با تلاش فرمانداران و مجموعه دستگاه های اجرایی ذیربط بازار استان در زمینه تامین اقلام ضروری مردم، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون به خوبی مدیریت گردیده و ضروری است با برنامه ریزی مناسب و تلاش این مهم تداوم یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: همراهی و همکاری مجموعه صنوف استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در تعطیلی واحد‌های صنفی برای جلوگیری از شیوع این بیماری با وجود خسارت‌های اقتصادی قابل تقدیر است و این صنف همچنین در نهضت کمک‌های کریمانه و مومنانه و تامین اقلام ضروری مردم در کنار دستگاه های اجرایی مشارکت ارزنده ای در هرمزگان داشته اند.

حیدری ابراز داشت: در سال جهش تولید توجه به بخش کشاورزی و آبزی پروری هرمزگان با توجه به پتانسیل‌هایی که استان در این حوزه‌ها داراست برای تحقق اهداف ترسیم شده در این بخش‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: فرمانداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط تقویت مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات کشاورزی در سطح شهرستان های استان را با جدیت جهت رفاه حال مردم دنبال کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بیان کرد: کارگروه استانی تخصصی در سطح استان نظیر ستاد تنظیم بازار، تسهیل و رفع موانع تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری در سطح شهرستان های استان نیز توسط فرمانداران پویا و فعال باشند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول