اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برگزاری مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت خبر داد.

برگزاری مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت در همدان

احمدرضا احسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه این مسابقه در سه بخش پیش‌بینی شده است اظهار کرد: مسابقه توسط گروه قرآن و عترت اداره‌کل و با همکاری مؤسسه مردم‌ نهاد ققنوس الوند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: عکاسی با تلفن همراه با موضوعات سفره‌های افطار، شب‌های قدر، نماز جماعت در منزل، حال و هوای سحر، مناجات و راز و نیاز در منزل و روز قدس یکی از بخش‌های مسابقه است که افراد می‌توانند حداکثر سه عکس ارسال کنند.

احسانی افزود: ضبط و ارسال تلاوت قرآن ویژه کودکان و نوجوانان به مدت سه تا چهار دقیقه و ارسال دلنوشته با موضوع ماه مبارک رمضان از دیگر بخش‌های مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت است.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به آدرس hamedan.farhang.gov.ir بارگذاری و یا به شماره ۰۹۱۸۵۸۴۰۰۶۲ از طریق پیام‌رسان ارسال کنند.

احسانی مهلت ارسال آثار را تا دهم خرداد و زمان اعلام نتایج را ۲۰ خردادماه عنوان کرد و افزود: جوایز نفرات اول هر بخش دو میلیون ریال، نفرات دوم یک میلیون و 500 هزار ریال و نفرات سوم یک میلیون ریال است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول