اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انجام 470 عملیات امدادی توسط هلال احمر استان در سال98

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته 4۷۰ مورد امدادرسانی توسط امدادگران هلال احمر استان انجام شده که شامل امدادرسانی در حوادث جاده‌ای، غریق و عملیات در کوهستان بوده است.

انجام 470 عملیات امدادی توسط هلال احمر استان در سال98

سید احمد مرتضوی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، به عملیات‌های انجام شده توسط هلال احمر اشاره کرد و گفت: دو حالت و شرایط برای ما وجود دارد، شرایط عادی و شرایط وقوع حادثه، در شرایط عادی بسیاری از فعالیت‌های هلال احمر قابل مشاهده نیست که شامل آموزش‌ها، پروژه‌های داوطلبی، اوقات فراغت اعضا و فعالیت‌های درون‌سازمانی است.

وی بخش مهم هلال احمر را امداد و نجات دانست و افزود: در مقابله با حادثه سناریوی عملیات چیده و انجام می‌شود، در سال گذشته حدود ۹۷۰ مورد امدادرسانی در بخش‌های مختلف داشتیم که در مرکز عملیات کنترل ما ثبت شده است.

مرتضوی فرد ادامه داد: این عملیات‌ها شامل ۳۶۰ مورد حوادث جاده‌ای بوده که هلال احمر در این موارد حضور پیدا کرده است، ۴۲ مورد غریق و تعداد ۶۸ مورد عملیات در کوهستان توسط هلال احمر استان انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر استان در رزمایش مواسات گفت: با توجه به وجود طرح همای رحمت که هر ساله در ماه مبارک رمضان توسط جمعیت هلال احمر انجام می‌شود و نظر به فرمایشات مقام معظم رهبری و شرایط حاکم بر کشور امسال با همدلی همه مردم قرارگاهی در استان برپا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: سه فرآیند جمع‌آوری، بسته‌بندی و توزیع در حال انجام است در حالی که این طرح در نیمه راه است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: همراهی و همدلی خوبی در این زمینه بین مردم هست و ما واسطه بین نیازمندان و توانمندان در سطح جامعه هستیم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول