اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر / راهپیمایی روز قدس و نماز عیدفطر منوط به شرایط سفید

رئیس شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر گفت: محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است.

کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر / راهپیمایی روز قدس و نماز عیدفطر منوط به شرایط سفید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جاری با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی این بخش مهم از هر سازمان را عاملی برای پیشرفت و تعالی هر مجموعه دانست و اظهار داشت: روابط عمومی باید در قامت یک نهادی فعال، پویا و استاندارد و کارآمد بتواند و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی به نیازهای مخاطبان درون و برون سازمانی پاسخ دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان افزود : روابط عمومی فرصتی مناسب را در اختیار مدیریت یک سازمان قرار می‌دهد که تصویر شفاف‌تری از آنچه در محیط سازمان و همچنین جامعه در جریان است بدست آورده  و برای پیشرفت هرچه بیشتر از آنها استفاده کند از این رو باید گفت یک روابط عمومی خوب می‌تواند نقش مناسبی را در پیوند مدیران و کارکنان داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است اضافه کرد : نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد:  از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.

امام جمعه تبریز اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات را متذکر شد و گفت: موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار دانست و گفت: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه کار روابط عمومی تسهیل و خدمت به مدیریت است نه مدیر گفت : محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است. بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد. در این صورت است که روابط عمومی می‌تواند در سازمان موفق عمل کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه با تقدیر حماسه آفرینی مردم در شرایط کرونا در رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه گفت: اقشار مختلف مردم در قالب گروه‌های مختلف در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها، هیات‌های حسینی جلوه‌هایی از شکوه همدلی را نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمین آل‌هاشم راهپیمایی روز جهانی قدس و برگزاری نماز عید سعید فطر را منوط به شرایط سفید در شهرها دانست و گفت : آنچه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده نماز عید سعید فطر فقط در مساجد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول