اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آغاز فعالیت اتوبوس‌های درون‌شهری در قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین از آغاز فعالیت اتوبوس‌های درون شهری در قزوین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

آغاز فعالیت اتوبوس‌های درون‌شهری در قزوین

قدرت‌الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین اظهار کرد: یکی از موثرترین و مفیدترین راه‌های مقابله با ویروس کرونا و مبارزه با شیوع این بیماری منحوس رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

وی افزود: بر همین اساس و برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین تصمیم گرفت فعالیت اتوبوس‌های درون شهری در قزوین ممنوع شود.

مهدیخانی فشردگی و تجمع افراد در وسایل نقلیه جمعی را یکی از مهمترین راه‌های سرایت این بیماری دانست و ادامه داد: این تصمیم توانست در کاهش شیوع ویروس در استان موثر واقع شود.

وی بیان کرد: حال و با مدیریت بیماری، تصمیم بر این شد از امروز یکشنبه فعالیت اتوبوس‌های درون شهری در قزوین با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ادامه داد: اتوبوس‌های درون شهری با 50 درصد ظرفیت و بر اساس فاصله اجتماعی و استفاده از دستکش و ماسک در سطح شهر فعال هستند.

وی اضافه کرد: این اقدام به معنای عادی شدن شرایط نیست و اگر شهروندان اوضاع را فرض بر عادی بودن بگذراند و اصول بهداشتی را رعایت نکنند بدون شک با گسترش دوباره این ویروس در جامعه روبرو خواهیم شد.

مهدیخانی در پایان یادآور شد: باید دقت کنیم در صورت شیوع دوباره بیماری مبارزه و کنترل آن دشوارتر از گذشته خواهد بود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول