اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

لیگ بسکتبال بانوان| تصمیم نهایی برای برگزاری فینال فردا اعلام می‌شود

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: تصمیم نهایی برای برگزاری مسابقه فینال تا فردا اعلام می‌شود.

لیگ بسکتبال بانوان| تصمیم نهایی برای برگزاری فینال فردا اعلام می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به دلیل شیوع ویروس کرونا دور برگشت مرحله فینال مسابقات بسکتبال بانوان بین تیم‌های گروه بهمن و بانوان شهر گرگان برگزار نشد. قرار بود این بازی در تاریخ 7 اسفند برگزار شود اما با توجه به شیوع ویروس با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته، بانوان شهر گرگان از سفر به تهران خودداری کرد تا این مسابقه لغو شود.

با توجه به اعلام ریاست جمهوری مبنی بر شروع فعالیت‌های ورزشی بدون حضور تماشاگران، فدراسیون بسکتبال هم در نظر دارد تنها بازی فینال زنان را برگزار کند.

فریده شجاعی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: من روز گذشته با سرمربی گروه بهمن صحبت کردم. باید این موضوع را بررسی کرده و فردا تصمیم نهایی را اعلام کرد. البته در این خصوص باید صحبت‌هایی هم با رئیس فدراسیون داشته باشیم تا کمیته فنی تصمیم نهایی را اعلام کند.

وی افزود: می‌توانیم به تیم‌ها 2-3 هفته فرصت بدهیم تا تمرین کنند. ما حتی برنامه‌ریزی مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر را هم انجام داده‌ایم اما باید ببینیم ستاد مبارزه با کرونا چه تصمیمی می‌گیرد. برنامه ما این است از اول مرداد مسابقات قهرمانی کشور و 15 مهر یا نهایت اول آبان مسابقات لیگ را برگزار کنیم.

به گزارش فارس، دور رفت مرحله فینال به سود گروه بهمن به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول