اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تدابیر مسوولان در سال جهش تولید؛ نهادینه شدن فرهنگ حمایت از محصولات تولیدی کهگیلویه و بویراحمد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر نهادینه شدن فرهنگ‌ حمایت از محصولات تولیدی استان با هدف جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد.

تدابیر مسوولان در سال جهش تولید؛ نهادینه شدن فرهنگ حمایت از محصولات تولیدی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مدیران حوزه‌های اقتصادی و روسای بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد با هدف آشنایی با میزان توانمندی‌ها ، ظرفیت و پتانسیل‌ها، همچنین  شناسایی ضعف‌ها ، آسیب‌ها ، ارتقاء سطح کمی و کیفی تولید ، کاهش و رفع موانع ، اتخاذ و تصمیم راهکارهای عملیاتی و اجرایی در حل مشکلات و تامین مالی، اعتلای صنعت و اشتغال پایدار این واحدها در شهرک صنعتی یاسوج ۱ برگزار شد.

معاون هماهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه رسیدگی با اشاره به اینکه  فرایند علم مدیریت بر مبنای حل مشکل است، گفت:  باتوجه به اینکه مهمترین موضوع در تصمیم گیری‌های اقتصادی واحدهای تولیدی زمان است ضرورت دارد  بانک‌های عامل  با دید واقع بینانه همچنین ارائه راهکاری لازم و راه حل‌های مناسب  و قابل قبول نسبت به این واحد و  صنایع مشابه گره‌گشایی کنند.

 

سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست افزود: آنچه حائز اهمیت است اینکه ضرورت داد تا  فرهنگ حمایت از محصول بومی و  داخلی استان نهادینه شود در این صورت شاهد جهش تولید و اشتغال خواهیم بود و تولید کننده نیز بر اساس تعهدی که دارد محصولات را با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بازدیدها رویکرد جدیدی است که نگاه مدیران به صنعت را تغییر و نسبت به توسعه عمیق‌تر می‌کند و مدیران از نزدیک با موانع، مشکلات و آسیب‌های تولید مواجه شده که با ارائه و تصویب راهکارهای متناسب با هر واحد  بسیاری از موانع تولید مرتفع می‌شود که امیدواریم این حرکت اجرایی و عملیاتی گام مثبتی بر کاهش موانع تولید، ارتقا و جهش در تولید استان باشد.

 سیدهاشم موسوی بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی  و احصاء مشکلات را  مهم برشمرد و اظهار داشت:  بازدید میدانی و دیدار چهره به چهره با مدیران واحدهای تولیدی به‌ صورت دوره‌ای و مستمر در دستور کار قرار دارد و مطالبات تولیدکنندگان در این بازدیدهای میدانی ثبت و مورد پیگیری قرار گرفت .

 

رئیس سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد نیزکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را  یکی از کارگروه‌های موثر استان برشمرد و گفت: با بازدید میدانی مسولین ذی‌ربط استان مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان احصا و این روند تاکنون به تصمیم‌های مناسب و راهگشا منجر شده است.

سالار حسین‌پور اضافه کرد:  حفظ واحدهای موجود ، تثبیت اشتغال و احیای واحدهای نیمه راکد و بازگرداندن آنها به چرخه تولید جزء برنامه‌های اولویت‌دار حوزه صمت است و در این زمینه به توفیقات خوبی دست یافته‌ایم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول