اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش 27 درصدی نزاع در استان زنجان

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان زنجان از برقراری تماس تلفنی 48 هزار شهروند زنجانی با مرکز فوریت های پلیسی 110 استان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

کاهش 27 درصدی نزاع در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان عبدالحمید خسروانی اظهار کرد: در فروردین ماه سال جاری 48 هزار و 667 شهروند زنجانی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان و شهرستان‌های تابعه تماس تلفنی برقرار کرده که از این تعداد 13 هزار و 125 مورد آن عملیاتی و منجر به حضور ماموران در صحنه و ارائه خدمات پلیسی شد و 35 هزار مورد، از تماس‌ها توسط کارشناسان پلیس منجر به راهنمایی و ارشاد شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرائم، از عموم شهروندان خواست هر گونه انتقاد و پیشنهاد و یا تقدیر از پلیس را از طریق شماره 110 و 197 تماس نمایند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نزاع و درگیری در جامعه، از آن دسته آسیب‌هایی است که موجب ایجاد اخلال در روابط اجتماعی می‌شود، معتقد است؛ خوشبختانه وقوع نزاع فردی در استان 27 درصد نسبت به سال 97 کاهش یافته است .

خسروانی ترویج فرهنگ دینی و اخلاق اسلامی و برجسته کردن ارزش‌هایی مانند خودداری از آزار و آسیب رسانی به منافع دیگران، عذرخواهی و تلاش برای جبران زیان وارده به دیگران، مدارا با مردم، گذشت و عفو اشتباهات دیگران را از راه‌های پیشگیری از نزاع عنوان کرد و گفت: اطلاع رسانی مستمر درباره تبعات و پیامدهای منفی نزاع از طریق رسانه‌های جمعی نیز در پیشگیری از نزاع موثر است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه خانواده نخستین نهادی است که زمینه ساز تجربیات کنش‌ها و واکنش‌های هر فرد است، بیان داشت: وسایل ارتباطی نقش اصلی در شکل گیری و جهت دهی فرهنگ ایفا کرده است .
انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول