اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

قدردانی امور مساجد از رهبر انقلاب و ستاد ملی کرونا برای بازگشایی مساجد در شب‌های قدر

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیامی از رهبر معظم انقلاب، مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا، مردم شریف ایران و متولیان مساجد برگزار کننده مراسم لیالی قدر تقدیر و تشکر کرد.

قدردانی امور مساجد از رهبر انقلاب و ستاد ملی کرونا برای بازگشایی مساجد در شب‌های قدر

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدناصرالدین نوری‌زاده، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد طی پیامی از رهبر معظم انقلاب، مسئولان ستاد ملی مقابله با کرونا، مردم شریف ایران و متولیان مساجد برگزار کننده مراسم لیالی قدر تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
لیلة القدر خیر من الف شهر

حمد بی‌کران خدای منان و رحمان را که بار دیگر توفیق مناجات و تضرع در لیالی قدر را به بندگانش ارزانی داشت و موجبات تعالی سالکان طریقش را فراهم کرد. در شب قدر، شب سلوک عبادالله و لیله معراج مؤمنان و مرکب وصول الی الله، ضیوف الرحمان در خانه‌های منور و مقدس ذات اقدس باریت‌عالی گرد هم جمع شدند و از ملائکه مقرب الهی به شایستگی میزبانی کردند.

به خاطر این نعمت و منت عظیم الهی، جبین شکر بر خاک درگاهش می‌گذاریم و از درگاه مقدسش عاجزانه شفای عاجل بیماران و غفران درگذشتگان را طلب می‌کنیم.


سیدناصرالدین نوری‌زاده، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد 

بر خود فرض می‌دانم از رهبر جلیل القدر و عظیم الشأن‌مان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) به خاطر ارشاد حکیمانه و عالمانه که منجر به بررسی دقیق و کارشناسانه مسئولین محترم ستاد ملی مقابله با کرونا گردید، خاضعانه تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین از جناب آقای دکتر نمکی و همکاران خدومشان به خاطر تشکیل جلسه ویژه با حضور مسئولین مرکز رسیدگی به امور مساجد و صرف وقت کافی جهت بررسی دقیق و تهیه پروتکل‌های لازم و نهایتاً تصویب و اعلام بازگشایی مساجد در لیالی عظیم قدر از طرف ایشان، صمیمانه تشکر می‌نمایم.

در پایان از مردم عزیز، ائمه محترم جماعات، نیروهای جهادی بسیجی و کارگزاران خدوم مساجد که با تدبیر و رعایت دقیق و کامل توصیه‌ها و الزامات بهداشتی، فهم بالا و درک عمیق خود را بیش از پیش نشان داده و صحنه‌های زیبایی را در لیالی خلق کردند بی‌نهایت سپاسگزارم. امید است با دعای مؤمنین و میهمانان سفره پر برکت خدا، شر این ویروس منحوس به زودی از کشور عزیزمان و تمامی بلاد مرتفع گردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول