اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

ستاد اجرایی پیشگیری از کرونا در دانشگاه ها با محوریت مراکز بهداشت و درمان تشکیل شد

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در ماه های اخیر در همه دانشگاه های کشور ستاد اجرایی پیشگیری از ویروس کرونا با محوریت مراکز بهداشت و درمان همان دانشگاهها تشکیل شده است.

ستاد اجرایی پیشگیری از کرونا در دانشگاه ها با محوریت مراکز بهداشت و درمان تشکیل شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در ماه های اخیر در همه دانشگاه های کشور ستاد اجرایی پیشگیری از ویروس کرونا با محوریت مراکز بهداشت و درمان همان دانشگاهها تشکیل شده است.

وی گفت: تهیه و انتشار محتواهای آموزشی پیشگیری بهداشتی با مشارکت همیاران بهداشت و تهیه پروتکل های بهداشتی مورد نیاز دانشگاه های وزارت علوم تحقیقات فنآوری از دیگر اقدامات مهم سازمان امور دانشجویان در مقابله با ویروس کرونا نام برد.
وی افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بصورت حضوری و غیر حضوری (تلفنی، شبکه های اجتماعی و ....) و نظارت بر حسن اجرای صحیح ضدعفونی و گندزدایی اماکن دانشگاهی و تهیه و توزیع محلول های ضدعفونی از اقدامات دیگری است که توسط مراکز بهداشت و درمان دانشگاه ها و با مدیریت دفتر سلامت و بهداشت روان سازمان امور دانشجویان انجام شده و ادامه دارد.
صدیقی گفت: از دیگر اقدامات مراکز بهداشت و درمان دانشگاه ها در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا میتوان به تهیه و توزیع بسته های حاوی اقلام بهداشتی محافظت فردی و مواد ضدعفونی کننده دست اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول