اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت پرشور هنرمندان بسیجی در روزهای کرونایی

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا حضور هنرمندان بسیجی در فضای مجازی مضاعف شد و قوت بیشتری گرفت، گفت: 9 انجمن فعال در بسیج هنرمندان در بخش‌های مختلف پای کار بوده و هستند.

فعالیت پرشور هنرمندان بسیجی در روزهای کرونایی

سید سجاد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا در جامعه بسیج هنرمندان در بخش‌های مختلف فعالیت خود را ادامه داد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه با توجه به شرایط اجتماعی بسیج هنرمندان برنامه‌های خود را متوقف نکرده است، عنوان کرد: این نهاد  برنامه‌های خود را در بستر فضای مجازی ادامه داد.

وی با اشاره به همکاری بسیج هنرمندان در ضدعفونی اماکن عمومی و محلات ادامه داد: با همکاری و شناسایی خیران 30 بسته غذایی هر یک به ارزش 250 هزار تومان تهیه و در اختیار اقشار آسیب دیده قرار گرفت.

موسوی با اشاره به اینکه در ادامه شیوع ویروس کرونا حضور هنرمندان بسیجی در فضای مجازی مضاعف شد و قوت بیشتری گرفت، گفت: در ایام اعیاد شعبانیه دو مورد مسابقه در بستر مجازی برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از ساخت، بارگذاری و انتشار فیلم کوتاه توسط انجمن در فضای مجازی خبر داد و ادامه داد: هنرمندان بسیجی زنجانی در تولید ماسک و لباس ایزوله هم همکاری داشتند.

وی با اشاره به تهیه مستند از تلاش کادر درمانی  عنوان کرد: به همت انجمن تئاتر نمایش رادیویی در صدا و سیما در مورد همدلی در حال پخش است و محور این برنامه حمایت از معلم بازنشسته آستارایی بود که توسط مدیر کل صدا و سیما نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

موسوی با اشاره به اینکه 9 انجمن فعال در بسیج هنرمندان در بخش‌های مختلف پای کار بوده و هستند، تاکید کرد: رویکرد این گروه‌ها فرهنگ‌سازی و آموزش است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقه «بهترین عکس از سفره‌های افطاری» برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۱۴۷۳۹۲۲۷۸ در پیام رسان‌های واتساپ و ایتا ارسال کنند.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار تا پایان ماه مبارک رمضان است و به سه اثر برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول