اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

توزیع ۴ هزار غذای گرم در دومین مرحله رزمایش مومنانه در مهریز

با کمک خیرین، دفتر امام جمعه، مراکز نیکوکاری، ناحیه مقاومت بسیج و دفتر خادمیاری رضوی در شهرستان مهریز، تا پایان ماه رمضان تعداد ۴ هزار غذای گرم بین نیازمندان توزیع می شود.

توزیع ۴ هزار غذای گرم در دومین مرحله رزمایش مومنانه در مهریز

حسین دهقانی زاده در گفتگو با خبرنگار فارس اعلام کرد: مرحله اول کمک های خادمیاران رضوی به نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری همه گیر کرونا با عنوان قرارگاه مواسات از نیمه شعبان آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. 

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس در شهرستان مهریز افزود: مرحله دوم کمک های مومنانه با عنوان سفره مهربانی که در مسجد جامع ولیعصر (عج) برگزار شد با تاسی از بیانات رهبر انقلاب و کمک های دفتر امام جمعه شهرستان و همکاری ناحیه مقاومت و پایگاه های بسیج و خادمیاران رضوی تعداد ۴ هزار غذای گرم و ۶۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان مهیا شده است که تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع می شود.

وی تاکید کرد: در این رزمایش هم چنین کمیته امداد امام خمینی (ره)، مراکز و موسسات نیکوکاری و هیئت های مذهبی در پخت افطاری و غذای گرم مشارکت داشته اند.

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول