اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

راه‌اندازی سایت خریدبه‌خرید تجارت الکترونیکی صنایع‌دستی گنبدکاووس

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس گفت: با حضور مدیران کل برخی دستگاه‌های اجرایی و تعدادی از هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان سایت خرید به خرید تجارت الکترونیکی صنایع دستی گنبدکاووس رسما راه اندازی شد.

راه‌اندازی سایت خریدبه‌خرید تجارت  الکترونیکی صنایع‌دستی گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس مریم آق آتابای ظهر امروز در جلسه کارگروه تجارت الکترونیکی استان گلستان اظهار کرد: راه‌اندازی تجارت الکترونیکی و این جلسه با هدف فروش محصولات مشاغل خانگی و صنایع‌دستی تولیدکنندگان به ویژه بانوان است.
وی تصریح کرد: افرادی که دسترسی به بازار فروش نداشته و یا جامعه در شرایطی خاص مانند شیوع کرونا قرار می‌گیرد سایت خرید به خرید می‌تواند هم برای تولیدکنندگان و هم مصرف‌کنندگان بیشترین و بهترین خدمات را ارائه دهد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گنبدکاووس با اشاره به تفاهم‌نامه بین اداره کل پست و اداره کل میراث فرهنگی استان ادامه داد: به منظور ایجاد اعتماد برای خریدار و اطمینان از سالم رسیدن محصولات به این افراد  قرار است محصولات خریداری شده توسط پست به خریدار ارسال شود تا اعتماد خریدار جلب شود.
وی خاطرنشان کرد: در شهرستان گنبدکاووس 3 هزار و 730 هنرمند در حوزه صنایع‌دستی وجود دارد که تاکنون 50 نفر آنها متقاضی ورود به این سایت شده و 22 نفر نیز در زمان شیوع کرونا محصولات خود را از طریق تجارت‌الکترونیکی به سراسر کشور عرضه کردند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول