اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه کنارگذر رزن

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تکمیل کنار گذر و کریدور شمال استان همدان شاه کلید توسعه پایدار همدان است.

پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه کنارگذر رزن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به همراه فرماندار شهرستان رزن و معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل از عملیات اجرایی کنارگذر و کریدور شمال استان بازدید و از نزدیک بر روند پیشرفت این طرح راهسازی نظارت کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در روند این بازدید اظهار کرد: با توجه به اهمیت پروژه‌های کنارگذر و کریدور شمال استان همدان که جزو پروژه‌های اولویت‌دار و سند راهبردی شهرستان رزن است این پروژه به منظور تکمیل و بهره‌برداری در سال جاری در این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت.

داریوش حسینی در مورد مشخصات پروژه احداث بزرگراه تاکستان _ رزن (کنارگذر رزن) گفت: قطعه یک به طول ۲.۹ کیلومتر است که از سال ۹۵ عملیات اجرایی آن مجددا شروع شده و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی برخوردار و در مرحله آسفالت‌ریزی است.

وی در ادامه یادآور شد: قطعه دو این پروژه به طول ۵.۵ کیلومتر است که از سال ۹۶ عملیات اجرایی آن آغاز شده و هم اکنون ۳ کیلومتر آن در مرحله اتمام بیس و آماده آسفالت است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ تخصیص یافته است.

وی در مورد پروژه احداث باند دوم اصله _ قروه _ رزن (کریدور شمال استان) بیان کرد: قطعه یک رزن _ ورقستان _ سه راهی وفس به طول ۳ کیلومتر از سال ۹۷ شروع شده که هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۳۶ درصدی برخوردار و حدود ۱.۲ کیلومتر آن نیز آماده آسفالت است.

حسینی یادآور شد: قطعه ۲ ویر _ دمق به طول تقریبی ۷.۵ کیلومتر از سال ۹۸ مجددا برای اجرای زیرسازی و اجرای بیس و آسفالت با قراردادی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی یادآورشد: قطعه پاینده _ دمق نیز که در سال ۹۶ شروع شده تا اتمام عملیات زیرسازی با مبلغ حدود ۳ میلیارد تومان در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای قطعه پاینده _ دمق تخصیص یافته است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول