اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۵ درصد پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر انجام شده است

فرماندار ملایر گفت: حدود ۹۵ درصد پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر انجام شده که باید پیگیری شود تا بقیه کار نیز هر سریعتر به اتمام برسد.

۹۵ درصد پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر انجام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت‌الله ولدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان ملایر با بیان اینکه همدلی و همکاری بین مجموعه مدیران شهرستان بی‌نظیر است اظهار کرد: دادستان عمومی و انقلاب ملایر همکاری لازم را با مدیران دارد و همه تلاش ایشان این است که مواردی که وجود دارد به نفع مردم باشد.

وی افزود: با توجه به شعار سال، انتظارات از مدیران دستگاه‌های اجرایی چندبرابر است که با تلاش‌های شبانه‌روزی این انتظارات برآورده خواهد شد.

فرماندار شهرستان ملایر با اشاره به وضعیت منابع آبی شهرستان گفت: لایروبی رودخانه‌های فصلی که در سال ۹۸ انجام شد باعث شد که پس از بارش‌های اخیر مشکلی برای شهرستان به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: حدود ۹۵ درصد پروژه آبرسانی از سد کلان به ملایر انجام شده و پیگیری شود تا بقیه کار نیز هرچه سریعتر به اتمام برسد.

ولدی با بیان اینکه به دنبال طرح‌های کشاورزی کم‌آب‌بر در سطح شهرستان هستیم و باید به این سمت حرکت کنیم افزود: تغذیه‌های مصنوعی برای شهرستان مورد نیاز است و مدیران دستگاه‌های مرتبط ضمن پیگیری اعتبارات، مطالعات اولیه این پروژه ها را انجام دهند.

وی خطاب به مدیران  تاکید کرد: مدیران باید تلاش کنند تا هر استعلامی که در خصوص سرمایه‌گذاری در شهرستان انجام می شود حداکثر ظرف یک هفته پاسخ داده شود.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: هر ماه گزارش فعالیت‌ها از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان اخذ می‌شود و برای کارهایی که روی زمین مانده پیگیری ویژه‌ای انجام می‌شود تا به نتیجه برسد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول