اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

طرح توزیع الکترونیکی سوخت مصرف‌کنندگان جزء در کردستان اجرا می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان گفت: از ابتدای تیرماه امسال توزیع سوخت مصرف‌کنندگان جزء در بخش کشاورزی از طریق بستر بانکی و الکترونیکی انجام می‌گیرد.

طرح توزیع الکترونیکی سوخت مصرف‌کنندگان جزء در کردستان اجرا می‌شود

عبدالله گیتی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و توسعه خدمات الکترونیک، عملیات توزیع سوخت مصرف‌کنندگان جزء بخش کشاوری از ابتدای تیرماه امسال از طریق بستر بانکی و الکترونیکی انجام می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح توزیع الکترونیکی راهکاری برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری و همچنین ایفای مسوولیت اجتماعی شرکت توزیع ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان است.

وی خاطرنشان کرد: عرضه خارج از شبکه و قاچاق سوخت، هزینه بالای چاپ و توزیع و امحای حواله‌های صادره برای این دسته از مصرف کنندگان از عمده مشکلات ناشی از توزیع سوخت به صورت حضوری است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با شبکه بانکی استان مصرف کنندگان جز با مراجعه به سایت نیو تجارت آسان   https://newtejaratasan.niopdc.ir و ثبت نام، سهمیه سوخت شان در کارت بانکی شارژ می‌شود.

وجود 62 هزار مصرف‌کننده جزء در کردستان

گیتی منش با اشاره به وجود بیش از 62 هزار مصرف کننده جز در استان از آمادگی کامل این منطقه برای تامین و توزیع سوخت مورد نیاز این بخش خبر داد و بیان کرد: در سنوات گذشته نیز پروسه توزیع الکترونیکی نفت سفید 28 هزار خانوار نفت سفیدسوز در استان اجرای شده است.

این مقام مسئول همچنین خواستار تسریع در اجرای طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی استان، با پیگیری سازمان جهاد کشاورزی و کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان شد و اظهار داشت: پلاک گذاری ادوات کشاورزی از سیاست های موثر ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده که از سوی کمیسیون‌های استانی نیز در حال پیگیری است.

گیتی‌منش بیان کرد: پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی نقش موثری در مدیریت و نظارت بر توزیع سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی خواهد داشت بنابراین لازم است دستگاههای متولی با جدیت لازم در خصوص رفع موانع موجود و عملیاتی کردن این طرح گام بردارند.

گفتنی است، مصرف‌کنندگان جزء آندسته از مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان هستند که سهمیه ماهیانه آنان کمتر از 6 هزار لیتر است.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول