اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

رسولی‌نژاد: اقدامات سلیقه‌ای صنعتگران را بلاتکلیف کرده است

منتخب دماوند در مجلس یازدهم گفت: متأسفانه برخی اقدامات سلیقه‌‌ای و یا دستورالعمل‌‌ها سبب می‌شود که صنعتگران تکلیف خود را نداند.

رسولی‌نژاد: اقدامات سلیقه‌ای صنعتگران را بلاتکلیف کرده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیداحمد رسولی‌نژاد منتخب مردم دماوند در مجلس یازدهم امروز یکشنبه 28 اردیبهشت در اولین نشست هم‌اندیشی منتخبان مجلس یازدهم با فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: باید زیرساخت‌های لازم برای تولید آماده شود تا صنعتگران بتوانند در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده و به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: نمایندگان مجلس یازدهم باید کمیسیون مشترکی را با صنعتگران، معدنکاران و نمایندگان بخش تجاری به صورت مستمر داشته باشند تا نظرات آنها را جویا شده و اقدامات لازم در مجلس انجام شود.

منتخب مردم دماوند در مجلس یازدهم تصریح کرد: کمیسیون مشترک حتماً باید دارای برنامه باشد و ما بتوانیم طرح‌هایی را آماده کنیم.

رسولی‌نژاد گفت: متأسفانه برخی اقدامات سلیقه‌‌ای و یا دستورالعمل‌‌هایی سبب می‌شود که صنعتگران تکلیف خود را نداند مشکل ما قانون نیست بلکه نظارت است به دلیل ضعف در نظارت مجلس از رأس امور بودن افتاده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول