اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز مقابله با محتکران خودرو در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از آغاز مقابله با محتکران خودرو در زنجان خبر داد و گفت: از امروز و بر اساس ابلاغیه کشوری، برخورد با احتکار آن، به‌ویژه خودروهای صفر در بازار استان آغاز شده است.

آغاز مقابله با محتکران خودرو در زنجان

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای مقابله با گرانفروشی خودرو و تاکیدات دادستان زنجان طرح برخورد با احتکار این کالا در استان آغاز شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه برخورد با احتکارکنندگان خودرو یک موضوع جدی است، گفت: نمایشگاه‌داران خودرو و صاحبان پارکینگ‌های خودرویی موظف هستند تعداد موجودی خودروهای خود را در سامانه جامع انبارها به ثبت برسانند در غیر این صورت کشف هر انبار خودروی ثبت نشده‌ای، احتکار کالا تلقی شده و با مسبب آن برخورد قانونی می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف برگزار می‌شود، تصریح کرد: سود ناشی از فروش خودرو باید قانونی باشد که در غیر این صورت برخورد لازم با خاطیان انجام می‌شود.
ممیزی همچنین از کشف یک انبار لوازم خانگی نیز خبر داد و گفت: ارزش کالاهای کشف شده از این انبار 5 میلیارد ریال است که شامل تعداد زیادی لوازم خانگی در برندهای مختلف است.
وی گفت: این لوازم در یک واحد مسکونی به صورت احتکار شده نگهداری می‌شد که بلافاصله توقیف و پرونده این احتکار در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول