اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اشتغالزایی 3500 نفری با اجرای 28 پروژه تولیدی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه 28 پروژه تولیدی در سال‌جاری برای استان ترسیم شده است، گفت: با آغاز این پروژه‌ها 3 هزار و 500 اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

اشتغالزایی  3500  نفری با اجرای 28 پروژه تولیدی

رامین میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: استان برای سال‌جاری و براساس نقشه راه ۶۵ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۱۴ هزار میلیارد تومان در دست اجرا دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه 28 پروژه تولیدی در سال‌جاری برای استان ترسیم شده است، بیان کرد: با آغاز این پروژه‌ها 3 هزار و 500 اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های ترسیم شده برای استان در حوزه صنعت و کشاورزی فعال است، ادامه داد: برآورد شده 50 درصد سرمایه‌گذاری در این بخش مربوط به بخش خصوصی است.

میرزایی با اشاره به اینکه تدوین نقشه راه استان زنجان با اسناد بالادستی آمایش سرزمین منطبق شده است، اضافه کرد: اتمام پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالا، حمایت از کارآفرینی‌های دانش بنیان، توجه ویژه به ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید بخش خصوصی و ... از مهم‌ترین اولویت‌های استان در سال جدید است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه زیر ساخت‌های گردشگری و ریلی، تجهیز اراضی به سامانه‌های نوین آبیاری و توجه به تولید مسکن اقشار کم درآمد از مجموع پروژه‌های زیر بنایی زنجان در سال جهش تولید است، اضافه کرد: روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان در سال‌جاری از اینترنت پرسرعت برخودار خواهند شد.

وی ادامه داد: ترسیم نقشه راه نظام اداری، بررسی موانع و مشکلات برای تولید در سطح ملی و استانی و بررسی و اتخاذ تدابیر مهم اقتصادی استان در دوران پسا کرونا از دیگر بخش‌هایی این تدابیر است.

میرزایی با اشاره به اینکه در سال 1398 درآمد مصوب استان ۱۰۰ درصد انجام پذیرفته شده است، ادامه داد: درآمد استان ۴۹۵ میلیارد تومان مازاد بر میزان مصوب تحقق یافته است که جزو استان‌های برتر در کسب درآمد  است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول