اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع گسترده بنزین و نفتگاز یورو 4 در همدان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: با آغاز توزیع بنزین یورو ۴ و افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه نفتگاز یورو ۴ در استان، مردم و محیط زیست بهتر از گذشته نفس خواهند کشید.

توزیع گسترده بنزین و نفتگاز یورو 4 در همدان

امین روستایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه استان همدان به واسطه استقرار مکانی شهرها و موقعیت جغرافیایی‌ به عنوان متصل‌کننده استان‌های شمالی و مرکزی به جنوب و غرب کشور همواره توجه مسوولان را به خود معطوف داشته است اظهار کرد: از آنجایی که شهرهای بزرگ این استان نسبت به دیگر کلان شهرهای کشور از آلودگی هوای کمتری برخوردار است، همه دست اندرکاران خود را در حفظ این دستاورد زیست‌محیطی مسوول می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه از سه سال گذشته تأمین و توزیع گازوئیل به طور کامل از نوع یورو ۴ برای ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهری آغاز شده است ادامه داد: علاوه بر این جامعه مصرف کننده، اکنون در مجموع ۹ باب جایگاه دارای زیرساخت لازم برای دریافت و ذخیره سازی، این فرآورده نفتی را به دیگر مصرف‌کنندگان بخش حمل و نقل عرضه می‌کنند. 

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان خاطرنشان کرد: تعداد جایگاه‌های عرضه نفتگاز یورو۴ در استان کردستان پنج و استان کرمانشاه چهار باب است در حالی که منطقه همدان با ۹ مرکز عرضه این فرآورده ارزشمند در صدر بوده که این مهم بی شک ناشی از تلاش مسوولان و کارکنان منطقه است.

وی از عرضه بنزین با استاندارد یورو۴ در آینده نزدیک در سراسر شهرهای استان خبر داد و گفت: با کار مداوم و شبانه روزی پرسنل خدوم منطقه از اسفندماه سال گذشته تمهیدات زیرساخت‌های لازم برای توسعه ذخیره‌سازی استراتژیک بنزین در انبارهای نفت ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر آغاز و ظرفیت بی سابقه ای معادل احداث یک انبار نفت متوسط جدید در تاسیسات موجود فراهم آمد.

روستایی با تأکید بر اینکه دستاورد این سطح مطلوب از ذخیره سازی بنزین، امکان تامین و توزیع بنزین با کیفیت‌تر و با استاندارد یورو ۴ را برای شهروندان این استان میسر کرد تصریح کرد: از نیمه اردیبهشت ماه جاری به تدریج بنزین موجود و قابل عرضه در تمام جایگاه‌های استان از نوع یورو4 است.

وی افزود: هم استانی‌های عزیز با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، با مراجعه به ۹۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی بنزین و نفتگاز در سطح استان، سوخت مورد نیاز خودروی خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول