اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

روز قدس روز نمایش قدرت امت واحده جهانی برای حذف صهیونیست است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: روز قدس روز نمایش قدرت و صلابت امت واحده جهانی برای حذف سیاسی اجتماعی رژیم صهیونیستی است.

روز قدس روز نمایش قدرت امت واحده جهانی برای حذف صهیونیست است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام رضا دیلمی صبح امروز در جلسه مشترک گرامیداشت روز قدس و سوم خرداد این شهرستان اظهار کرد: یکی از ابتکارات امام خمینی (ره) در جنگ تمدن قرن اخیر تعیین روز به‌نام روز جهانی قدس بود.
وی تصریح کرد: این روز نمایش قدرت و صلابت امت واحده جهانی در راستای حذف سیاسی اجتماعی رژیم صهیونیستی از صحنه گیتی و روز مقاومت و ایثار است.

* گرامیداشت روز قدس در هیچ شرایطی فراموش و کمرنگ نمی‌شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی جامعه در راستای شیوع ویروس کرونا یکی از اقدامات مهم ما در این روز بسترسازی و اطلاع‌رسانی جامع سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب به آحاد مردم در این روز است.
وی خاطرنشان کرد: گرامیداشت روز قدس در هیچ شرایطی فراموش و کمرنگ نمی‌شود و فضاسازی محیطی در میادین و معابر عمومی توسط شهرداری انجام می‌شود.
دیلمی گفت: یکی از برنامه‌های مهم این روز تبلیغات محیطی و رسانه‌ای با عنوان نقش «سردار دل‌ها» در تقویت جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی خواهد بود.
وی اضافه کرد: در تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد شهرستان 10 دقیقه قبل از اذان شعار و سرودهای مقاومت و انقلابی پخش می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی در قالب عکس نوشته‌ها و تولید محتوای رسانه‌ای با محوریت روز قدس و استکبارستیزی، موج‌آفرینی و عملیات سایبری همه ادارات از طریق فضاهای اجتماعی و مجازی به ویژه توئیتر و اینستاگرام با هشتک «قدس، بیت‌الشهدا» و هشتک «هر خانه یک سنگر مقاومت» و جمع‌آوری آنلاین امضا برای طومار محکومیت قدس در شبکه‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های این روز است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول