اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت جهادی مبلغین اوقاف در فضای مجازی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از فعالیت جهادی مبلغین اوقاف در فضای مجازی خبر داد و گفت: تاکنون 6 هزار نفر از برنامه‌های آموزشی اوقاف در فضای مجازی بهره‌مند شده‌اند.

فعالیت جهادی مبلغین اوقاف در فضای مجازی

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های امسال اوقاف در این مدت در فضای مجازی پیگیری شد که این اقدامات در قالب «رزمایش مواسات»  انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به جایگزینی حضور مبلغین از بقاع متبرکه در فضای مجازی بیان کرد: مبلغین در این عرصه هم پیشتاز بوده و عرصه جهاد فرهنگی را نیز خالی نگذاشتند و بر آن شدند تا محتوای سلامت معنوی را احیا کنند.

وی ادامه داد: این مبلغین در کنار کارشناسان فرهنگی اوقاف، اعضای خدوم هیأت ‌امنا و مراکز افق امامزادگان در فضای مجازی و در کانال‌های منتسب به امامزادگان حضور داشته و به سوالات دینی و شرعی مردم پاسخ دادند.

کرمی با اشاره به اینکه در حال حاضر مبلغان، روحانیون، مداحان، جامعه قرآنی و بدنه‌های فعال مردمی در فضای مجازی در امامزادگان استان زنجان مشغول به تبلیغ هستند، افزود: امسال بنا به شرایط موجود از بحث کرونا، تبلیغ دینی در ایام رمضان با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه و فضای مجازی نیز اقدام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از بهره‌مندی 6 هزار نفر از برنامه‌های اوقاف در شبکه‌های مجازی خبر داد و بیان کرد: این برنامه‌های آموزشی در قالب مباحث دینی، فرهنگی، سوالات شرعی، مباحث مربوط به ماه مبارک رمضان و ... ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه حضور مبلغین در فضای مجازی در واقع یک نوع جهاد آنهم از نوع مجازی محسوب می‌شود، گفت: امیدواریم با همکاری بتوانیم از این آزمون نیز سربلند بیرون بیاییم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به سایر اقدامات اوقاف نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای ماه رمضان تاکنون 7 هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول