اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سهمیه طرح اقدام ملی مسکن کرمانشاه 12 هزار و 600 واحد است/ سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در صنعت ساختمان

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه 3 هزار میلیارد تومان در صنعت ساختمان کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌شود، گفت: ساخت مسکن صنایع وابسته را فعال و اشتغالزایی می‌کند.

سهمیه طرح اقدام ملی مسکن کرمانشاه 12 هزار و 600 واحد است/ سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی در صنعت ساختمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در نشست هم‌اندیشی با فعالان بخش خصوصی حوزه مسکن استان، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم طرح اقدام ملی مسکن با موفقیت روبه رو شود وزارت راه و شهرسازی باید آن را به یک اولویت ملی تبدیل کند.

وی از سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیارد تومانی در صنعت ساختمان کرمانشاه خبر داد و گفت: ساخت مسکن صنایع وابسته را فعال و اشتغالزایی می‌کند.

استاندار کرمانشاه برای رسیدن به توسعه صنعت مسکن‌سازی باید مدیران دولتی و بخش خصوصی به تفاهم‌ برسند، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم سرمایه‌گذاران را به استان جذب کنیم باید بتوانیم برای آن‌ها فرش‌قرمز پهن کنیم و تسهیل‌گری‌های لازم را برای آن‌ها انجام دهیم.

وی تصریح کرد: مسکن‌ مهر معایب و مزایایی داشت و نمی‌توانیم مزایای آن را نبینیم؛ همه طرح‌های ما هم معایب و مزایایی دارند از این رو طرح اقدام ملی مسکن نیز ممکن است مشکلاتی داشته باشد که باید اصلاح شود.

بازوند ادامه داد: کلانشهر شدن یک مزیت برای کرمانشاه است و با وجود تمام‌ سختی ها 340‌ هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهر کرمانشاه اضافه کردیم.

این مقام عالی دولت در استان کرمانشاه افزود: در زیرمجموعه شورای مسکن کمیته‌ای تشکیل خواهیم داد تا اگر انبوه‌سازان و بخش خصوصی با مشکل روبه‌رو شوند آن را برطرف کنند.

وی تصریح کرد: باید طرح اقدام ملی را در داخل شهرها متمرکز کنیم، زیرا دور کردن ساخت و سازها از شهر هزینه‌های بسیاری برای تامین زیرساخت‌ها در بر خواهد داشت.

وی گفت: 12 هزار و 600 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی سهمیه استان کرمانشاه است که عملیات اجرایی 7 هزار و 500 واحد آن شروع خواهد شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول