اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کواکبیان: پاسخ سخنگوی وزارت کشور به مطهری بدعت جدیدی در مجلس بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ آقای سامانی به آقای مطهری بدعت جدیدی بود تا الان هر کسی نطقی داشته دیگر در هیأت رئیسه خوانده نمی‌شده است، این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بررسی کنید که قصه چه بوده است.

کواکبیان: پاسخ سخنگوی وزارت کشور به مطهری بدعت جدیدی در مجلس بود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 29 اردیبهشت 99)‌ طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: پاسخ آقای سامانی به آقای مطهری بدعت جدیدی بود تا الان هر کسی نطقی داشته دیگر در هیأت رئیسه خوانده نمی‌شده است. این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بررسی کنید که قصه چه بوده است.

وی با اشاره به یوم الله روز قدس اظهار داشت: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاکر هستم که طرح مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت امروز تصویب شد. پیش نویس اولیه این طرح در دبیرخانه حمایت از انتفاضه فلسطین که بنده هم در آن عضویت دارم تهیه شده بود و خوشبختانه به اتفاق آراء تصویب شد. در این زمینه از مرحوم شیخ الاسلام نیز یادی کنیم.

کواکبیان گفت: بعضی‌ها به دنبال تعلیق ورزش بودند که مجلس با هوشیاری این مسأله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حذف و از پیش آمدن مشکلات خودداری کرد.

وی به اظهارات یکی از دبیران کل احزاب اصولگرا در باره ریاست مجلس آینده اشاره و تأکید کرد: دبیر کل یکی از احزاب اصولگرا گفته است که کسانی که پرونده شان شبهات مالی دارد ادعای ریاست مجلس یازدهم نداشته باشند.  من خطاب به ایشان می‌گویم آن موقع که ایشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سرلیست قرار دادید و در شورای نگهبان تأیید شد چرا آن زمان چنین صحبت‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح نکردید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چرا آن زمان که سخنگوی قوه قضائیه گفته ایشان هیچ محکومیت قضایی ندارد چنین حرفی نزدید؟ البته درست می‌گویند، محکومیت قضایی ندارد چون یک بار هم به خاطر 5 یا 6 مورد املاک نجومی و... احضار نشده است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول