اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

هیچ پروژه‌ نیمه‌تمام نوسازی مدارس بلاتکلیف نماند/ مدارس خشتی جمع‌آوری شد

معاون فنی سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه هیچ پروژه‌ نیمه‌تمام نوسازی مدارس بلاتکلیف نماند گفت: جمع‌‌آوری مدارس خشتی و گلی از مهمترین سیاست‌های سازمان در سال گذشته بود.

هیچ پروژه‌ نیمه‌تمام نوسازی مدارس بلاتکلیف نماند/ مدارس خشتی جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از  همدان، داریوش ورناصری ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان اظهار کرد: ۴۵ سال از تاسیس سازمان نوسازی مدارس کشور می‌گذرد و در این مدت فعالیت‌ها و خدمات ارزشمندی در سطح کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه آقای تیموری از مدیران لایق سازمان نوسازی کشور بود و در مدت ۶ سال فعالیت چشمگیری داشت که حتی بیشتر از بقیه مدیران نسبت به خواسته‌های استانش پافشاری می‌کرد گفت: ایشان چند مرحله تقاضای کناره‌گیری داشت اما سازمان تمایل نداشت که با اصرارهای ایشان به این جمع‌بندی رسیدیم که تقاضای ایشان را انجام دهیم.

معاون فنی سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه در مدت فعالیت آقای تیموری، همدان از استان‌های کمتر مسئله‌دار در کشور بود افزود: آقای مرادی نیز از نیروهای توانمند و با تجربه در حوزه راه‌ و شهرسازی است و سازمان نوسازی مدارس کشور همواره به دنبال جذب نیروهای توانمند بوده است.

وی با تاکید به اینکه سازمان نوسازی مدارس کشور کار شبانه‌روزی انجام می‌دهد و در آن تعطیلی مفهومی ندارد گفت: تمام مدیران و نیروهای ما در سطح کشور کار شبانه‌روزی انجام می‌دهند که قدردان هستیم.

ورناصری با بیان اینکه طی دو سال اخیر اقدامات خوبی در سازمان صورت گرفته که تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خصوصا پروژه‌های نیمه‌تمام خیرین با توجه به اعتباراتی که سازمان سال گذشته و امسال در نظر گرفته مورد توجه بوده است خاطرنشان کرد: نباید هیچ پروژه‌ای نیمه‌تمام به خصوص پروژه‌های نیمه تمام خیرین بلاتکلیف باشد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال بستن پرونده مجتمع‌های آموزشی طی امسال هستیم گفت:‌ مکان یابی از شاخص‌های اصلی است اما این حساسیت کمتر در استان همدان دیده می‌شود که امیدوارم مورد توجه باشد.

بسته تحولی وزارت آموزش و پرورش: مکان‌یابی و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز 

معاون فنی سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه دو بسته تحولی وزارت آموزش و پرورش موضوع مکان‌یابی و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز است، خواستار توجه به این موضوع شد.

وی با اشاره به اینکه «مدیریت سبز» یکی دیگر از سیاست‌های اصلی و کلان سازمان است که به طور جدی دنبال می‌شود گفت:‌ عملکرد استان همدان در این زمینه خوب بوده و امیدوارم تداوم داشته باشد.

ورناصری توجه به صنعتی‌سازی را از دیگر موارد مهم عنوان کرد و افزود: ظرفیت این اقدام در استان همدان وجود دارد و امیدوارم نیروهای دفتر فنی و نیروهای سازه و معماری به این امر توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه برون‌سپاری نیز بسیار حائز اهمیت است خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت بکارگیری نیروها تصمیم گرفته‌ایم برخی از فعالیت‌ها را از قبیل آزمایشگاه به صورت برون‌سپاری انجام دهیم.

معاون فنی سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه جمع‌آوری بخاری نفتی از مدارس یکی از اقدامات مهم بوده که همدان اولین استان کشور بود که  آن را اجرا کرد تصریح کرد: این ایده را سال گذشته در کشور نیز اجرا کردیم و امسال فاز دوم آن اجرایی می‌شود و بخاری‌های نفتی که علمک گاز ندارند را جایگزین سیستم‌های گرمایشی دیگری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری مدارس خشتی و گلی جزو اصلی‌ترین سیاست‌های سازمان بوده و از سال گذشته آغاز شده است گفت: پایان سال گذشته تمام مدارس خشتی و گلی را جمع‌آوری کردیم، البته همدان مدارس خشتی و گلی نداشت.

ورناصری از تلاش‌های بی‌وقفه پیمانکاران با وجود مشکلات مالی در کشور تقدیر کرد و افزود:‌ نقدینگی به حداقل رسیده بود و تبدیل اسناد خزانه‌ اسلامی به نقدینگی سخت بود و احداث پروژه سخت‌تر اما باید از تلاش پیمانکاران قدردانی کرد چر که دوشادوش مدیران سازمان نوسازی مدارس و خیرین حرکت کردند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول