اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

روابط عمومی‌ها در تحقق «جهش تولید» فعال شوند

فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه جهش تولید اولویت مهم مجموعه شهرستان است گفت: روابط عمومی‌ها باید در این حوزه کار کنند.

روابط عمومی‌ها در تحقق «جهش تولید» فعال شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت الله ولدی بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از مدیران روابط عمومی ملایر اظهار کرد: روابط عمومی ها اطلاع رسانی فعالیت های دستگاه های خود را درست و به موقع انجام دهند و مردم را از خدمات و عملکرد حوزه مرتبط مطلع کنند.

وی افزود: سند جامع اطلاع رسانی استان با پیگیری استاندار در گذشته تدوین و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده که وظیفه هر دستگاهی در این سند مشخص است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه جهش تولید اولویت مهم مجموعه شهرستان است که باید روابط عمومی ها در این حوزه کار کنند تصریح کرد: روابط عمومی ها در دستگاه مربوطه خود برای مقابله با ویروس کرونا خوب عمل کردند که قابل تقدیر است.

وی افزود: کار در حوزه روابط عمومی صرفاً یک وظیفه اداری نیست، بلکه کار در این حوزه نیاز به عشق و علاقه و تخصص لازم را دارد.

ولدی گفت: روابط عمومی ها از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای بیان عملکرد ادارات استفاده کنند و با گرفتن اشتراک و دادن گزارش عملکرد، به نشریات محلی کمک کنند.

وی همکاری روابط عمومی ها با رسانه ها و برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی در طول سال را یک ضرورت برشمرد و گفت: در این زمینه باید با برنامه ریزی پیش رفت.

فرماندار ملایر اضافه کرد: با توجه به کسب دو عنوان جهانی توسط ملایر، روابط عمومی ها وظیفه دارند در کنار مطرح کردن عملکرد ادارات خود، در سال جهش تولید عناوین جهانی ملایر را نیز در نهادهای مربوطه خود در سطح کشوری تبلیغ کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی ها ارتباط خود را با روحانیت و ائمه جمعه شهرستان تقویت کنند و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار را منعکس کنند تا امید و نشاط در بین مردم خود را بیشتر نشان دهد.

در ادامه روابط عمومیهای ملایر مشکلات و نظرات خود را بیان کردند و در پایان نیز از روابط عمومیهای این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول