اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

روابط عمومی‌ها به مسئله امربه معروف توجه داشته باشند

امام جمعه دماوند گفت: روابط عمومی‌ها و خبرنگاران باید نسبت به موضوع امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بیشتری داشته باشند و در راستای فرهنگ‌سازی میان ادارات و مردم حرکت کنند.

روابط عمومی‌ها به مسئله امربه معروف توجه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند صبح امروز در نشستی که به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد، اظهار کرد: افرادی که به عنوان روابط عمومی خدمت می‌کنند کار بسیار ارزنده و بزرگی را انجام می‌دهند زیرا واسطه‌ای هستند تا عملکرد مسؤولان را به مردم گزارش کنند‌‌.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در همه امور افزود: یکی از شهدایی که مورد توجه همه مردم ایران و جهان بوده شهید سلیمانی است که باید وصیت‌نامه ایشان را با گام دوم انقلاب تطبیق دهیم و در مسائلی هم‌چون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی استفاده کنیم.

امام جمعه دماوند ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که باید به آن توجه ویژه در ادارات داشته باشیم موضوع امر به معروف و نهی از منکر است و روابط عمومی‌ها و خبرنگاران باید نسبت به این مسئله اهتمام بیشتری داشته باشند و در راستای فرهنگ‌سازی میان مردم حرکت کنند.

حجت الاسلام دماوندی در پایان ابراز داشت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی مردم و مسؤولان بوده و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول