اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

واکنش فوتبالی‌های گیلان به آغاز لیگ برتر و مرگ کرونایی یک ستاره

تعدادی از فوتبالیست‌های گیلانی درباره آغاز لیگ برتر با ابراز ناراحتی واکنش نشان دادند و با انتشار مطالب مشترک آغاز لیگ را تهدیدی برای سلامتی ورزشکاران دانستند.

واکنش فوتبالی‌های گیلان به آغاز لیگ برتر و مرگ کرونایی یک ستاره

به گزارش خبرگزاری فارس در رشت، بعد از شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته، ورزش نیز مانند بسیاری دیگر از مشاغل و دانشگاه‌ها و غیره تعطیل شد و هنوز هم‌زمان آغاز فعالیت مجدد رشته‌های ورزشی بخصوص فوتبال به‌عنوان یکی از رشته‌های پرطرفدار در بین مردم مشخص نیست.

طی روزهای گذشته حرف‌وحدیث‌هایی درباره تصمیم‌گیری برای آغاز لیگ فوتبال مطرح‌شده که تعدادی از ورزشکاران باشگاه‌های لیگ برتر لیگ آزادگان و دسته دوم در فضای مجازی در این خصوص با انتشار مطالبی مشترک در فضای مجازی واکنش‌های متفاوتی از خود نشان دادند.

مجتبی رمضانی بازیکن قائم‌شهری ملوان بندرانزلی با انتشار یک پست و یک استوری از شروع مجدد لیگ برتر ابراز ناراحتی کرد و نوشت ورزش برای سلامتی یا برای خطر سلامتی؟ که اگر در چند لیگ فوتبال اروپا بازی‌ها قرار به برگزاری است اینکه ازلحاظ پزشکی و ورزشگاه‌ها در بهترین استاندارد خود قرار دارند و قابل قیاس با لیگ ایران نیست.

شاهین ثاقبی بازیکن گیلانی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز نیز با انتشار عکسی که آقای حریرچی و آقای سلطانی فر را مخاطب قرار داده بود و مخالف برگزاری لیگ برتر بود.

محمد آبشَک هافبک دفاعی رشتی باشگاه فوتبال فولاد خوزستان از دست برخی بازیکنان و مربیان بسیار دلگیر است و از تمرین دسته‌جمعی برخی ورزشکاران ناراحت بوده و معتقد است که فقط باشگاه‌هایی که شانس صعود و قهرمانی ندارند مخالف شروع لیگ هستند و نمی‌خواهند که دستمزد بازیکنان را پرداخت کنند.

متین قوسی یکی از جوانانی بود که در مسابقه تلویزیونی ستاره ساز چهره شد و نظر فیروز کریمی را نیز جلب کرده بود که چندی پیش و به گفته خداداد عزیزی براثر ابتلا به ویروس کورنا فوت‌شده است.

جهانگیر عسگری مهاجم اسبق داماش گیلان، راه‌آهن شهرری، صنعت نفت آبادان و حال حاضر چوکا تالش با انتشار عکسی به خانواده متین قوسی بازیکن بااستعداد مسابقه ستاره ساز تسلیت گفت و در ادامه یک استوری مشابه محمد آبشک منتشر کرد.

نیما میرزا زاد دروازه‌بان گیلانی تیم لیگ برتری نساجی مازندران و تیم ملی امید هم با به خانواده متین قوسی تسلیت گفت و با انتشار تصویری اعتراض خود را به سلطانی فر وزیر ورزش و دکتر حریرچی سخنگوی وزیر بهداشت اعلام کرد. علیرضا خشکفا مدافع سابق فولاد خوزستان و حال حاضر چوکا تالش یک استوری مشابه هم‌تیمی خود در چوکا منتشر کرده و وی را نیز تگ کرده است.

یامین فلاح مدافع تیم چوکا تالش با انتشار یک استوری با مضمون زیر نظرش را بیان کرده: فوتبالیستی که نه شغل دوم دارد و نه پدر پولدار چرا حرف تعطیلی می‌زند؟ شهاب زندی هافبک اسبق تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در استوری خود عکسی از متین را منتشر کرده است.

بیژن حسینی مهاجم اسبق تیم فوتبال ملوان و مربی اسبق تیم‌های پایه ملوان هم با انتشار عکسی در مورد موفقیت تیم جوانان ملوان در سال 95-96 به لیگ برتر صعود کردند و اکثر بازیکنان موردتوجه تیم بزرگ‌سالان ملوان قرار گرفتند ولی معتقد است که به دلیل اینکه سیاسی نبوده توسط نماینده مجلس شهرستان بندرانزلی و نمایندگان وی به جرم گرفتن نتیجه از سمت خود اخراج شده است!

بابک پورغلامی هم در صفحه مجازی خود از عکسی قدیمی رونمایی کرد که مسابقه بین برق شیراز و ذوب‌آهن اصفهان است که در آن بابک پور غلامی و داوود حق‌دوست در حال برگزاری مراسم ابتدایی شروع مسابقه فوتبال هستند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول