اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دستگیری کلاهبردار 200 میلیونی در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری کلاهبردار 200 میلیون ریالی در قم خبر داد.

دستگیری کلاهبردار 200 میلیونی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، میکائیل قهرمان‌پور اظهار کرد: در پی شکایت فردی در پلیس آگاهی استان قم مبنی بر کلاهبرداری 200 میلیون ریالی موضوع در دستور کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: فردی با مراجعه به شاکی و ادعای اینکه از آشنایان داماد وی بوده و قصد پرداخت بدهی خود را دارد، تقاضای کارت عابربانک کرده تا وجه موصوف را واریز کند، شاکی نیز به متهم اعتماد کرده و کارت عابربانک و رمز خود را در اختیار آن قرار می‌دهد. متهم نیز بلافاصله به مغازه طلا فروشی مراجعه کرده و اقدام به خرید مبلغ 200 میلیون ریال طلا و تخلیه کارت عابر بانک شاکی می‌کند. 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی کلاهبردار حرفه ای دارای 5 فقره سابقه کیفری شناسایی و دستگیر شد.

قهرمانپور تصریح کرد: متهم طی تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان و سرانجام روانه زندان شد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول