اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خسارت 200 میلیاردی کرونا به بخش گل و گیاه محلات

استاندار مرکزی گفت: شیوع کرونا موجب خسارت 200 میلیارد ریالی به بخش گل و گیاه محلات شد.

خسارت 200 میلیاردی کرونا به بخش گل و گیاه محلات

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید علی آقازاده عصر امروز در نشست بررسی مشکلات تولید کنندگان گل و گیاه شهرستان محلات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا  تولیدکنندگان صنعت گل  و گیاه استان به ویژه شهرستان محلات  آسیب های جدی را متحمل شدند چرا که اوج فعالیت این بخش کشاورزی در اسفند و فروردین ماه است.

وی با اشاره به برآورد میزان خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی تولیدکنندگان گل و گیاه افزود: بسیاری از فعالان این بخش،  تمام  سرمایه خود را در این برهه زمانی از دست دادند.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: مقرر شد طی نشستی با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برآوردی در خصوص میزان خسارات احتمالی ناشی از بیماری کرونا بر صنعت گل و گیاه استان صورت گیرد که به واسطه تعامل و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی ذیربط بخشی از خسارات وارده به استان پرداخت شود.

 آقازاده با اشاره به بازدید از دهکده پرورش ماهیان زینتی استان نیز اظهار داشت: طی یک ماه آتی عملیات اجرایی این دهکده آغاز می شود.

وی با اشاره به بازدید از شهرک  پرورش ماهیان زینتی استان نیز اظهار داشت: طی یک ماه آتی عملیات اجرایی شهرک ماهیان زینتی آغاز و متقاضیان بخش خصوصی نسبت به تعیین قطعه زمین های واگذار شده اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول